Szerző Téma: ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz  (Megtekintve 1730 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #15 Dátum: 2012. Június 08. - 15:43:49 »
+1 Show voters
 /*
DeathPos by Adams aka (Light, ElectroX, eLeMeNt)
Miben segit a script?
A script segitsegevel oda tersz vissza ahol meghaltal.Abban az esettben ha
most leptel fel a szerverre normalisan letesz a szerveren levo hangon
Parancsok:
/dp - amivel be illetve ki tudod kapcsolni a DeathPos-t
Hasznald egeszseggel
*/
#include <a_samp>
forward spawnplayer(playerid);
new Float:xpos,Float:ypos,Float:zpos,death[MAX_PLAYERS],enableddeathpos[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
death[playerid] = 0;
enableddeathpos[playerid] = 1;
new str[50],pname[MAX_PLAYER_NAME];
format(str,sizeof(str),\"Hello %s,DeathPos Script by Adams Betoltve\",pname);
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, str);
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"Ha szeretned ki/be kapcsolni a deathpost ird:/dp\");
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"A script segitsegevel oda spawnolsz ahol meghaltal!\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(enableddeathpos[playerid] == 1) {
    if(death[playerid] == 1) {
    /*SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
    death[playerid] = 0;*/
    SetTimer(\"spawnplayer\", 100, 0);
    }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/dp\", true))
    {
        if(enableddeathpos[playerid] == 1) {
        enableddeathpos[playerid] = 0;
        SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{ff0015}OFF\");
        } else {
        enableddeathpos[playerid] = 1;
        SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{55ff00}ON\");
        }
return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
death[playerid] = 1;
    return 1;
}
public spawnplayer(playerid)
{
new dpstring[150];
    SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
    death[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"Itt haltal meg azaz ide spawnolsz:\");
    format(dpstring,sizeof(dpstring),\"X:%d,Y:%d,Z:%d\",xpos,ypos,zpos);
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, dpstring);
    return 1;
}

ha meghalsz ott szüless ujra ahol meghalsz
« Válasz #16 Dátum: 2012. Június 08. - 15:48:59 »
0 Show voters
szilárdé nem megy a ZzzzzZ-t kipróbálom.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Június 08. - 15:56:56 )

ZzzzzZ megy ment a + aki segitett(aki akart segiteni) zÁrom
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 08. - 15:56:56 írta Orbit_Fire »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal