elvileg igen.
indítasz egy timert a játékosnak ha meghal, amikor lefut a fõtimer (köridõ pl3perc) akk kikapcsolod a timert és spawnolhat.
a spec pedig ladminosan lehet megoldani (vagy bármilyen spec rendszer), hogyha meghal valaki, akkor autómatikusan \"betegye\" specbe.Cunter Strike -.-\" :DD --> Counter Strike ám :D
Ez lesz a megfelelõ megoldás. Ha nem tudod megvalósítani szólj, és segítek.- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 17:52:59 Idézetet írta: zeteni date=1337614926\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
elvileg igen.
indítasz egy timert a játékosnak ha meghal, amikor lefut a fõtimer (köridõ pl3perc) akk kikapcsolod a timert és spawnolhat.
a spec pedig ladminosan lehet megoldani (vagy bármilyen spec rendszer), hogyha meghal valaki, akkor autómatikusan \"betegye\" specbe.Cunter Strike -.-\" :DD --> Counter Strike ám :D
Ez lesz a megfelelõ megoldás. Ha nem tudod megvalósítani szólj, és segítek.
[/quote]
Hát elkéne a segítség mert nem nagyon értek a timerhez :/- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 17:54:29- Megírom neked és editelem ezt.
- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 18:09:14 Idézetet írta: zeteni date=1337615669\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicMegírom neked és editelem ezt.Rendben köszönöm :)
- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 18:14:03 #include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, ID);
return 1;
}
Elméletileg jó kell, hogy legyen. A random player specelést nem tudtam megcsinálni, mivel nem vagyok otthon a for ciklus használatában. Remélem így is megfelelõ!- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 18:42:55 Idézetet írta: zeteni date=1337616843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicTermészetesen,Köszönöm ment a +#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, ID);
return 1;
}
Elméletileg jó kell, hogy legyen. A random player specelést nem tudtam megcsinálni, mivel nem vagyok otthon a for ciklus használatában. Remélem így is megfelelõ!
Még nyitva hagyom hátha valaki automatikus spec meg tudja csinálni :)
És köszi még1szer- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 18:46:05 #include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, random_player());
return 1;
}
stock random_player()
{
new random_player_online_count = 0;
for(new inx; inx < GetMaxPlayers(); inx++)
{
if(IsPlayerConnected(inx))
{
random_player_online_count++;
}
}
if(random_player_online_count == 0) return INVALID_PLAYER_ID;
new give_me_the_random_player_id = random(count);
return give_me_the_random_player_id;
}
Segítséget Cheese nevû embertõl kaptam- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 19:18:04 Idézetet írta: zeteni date=1337618765\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicYee így már jobb :) Holnap tesztelem is..ha esetleg lenne valami hiba majd kinyitom újra a témát ment még egy plusz és köszönöm annak aki neked is segített :)#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, random_player());
return 1;
}
stock random_player()
{
new random_player_online_count = 0;
for(new inx; inx < GetMaxPlayers(); inx++)
{
if(IsPlayerConnected(inx))
{
random_player_online_count++;
}
}
if(random_player_online_count == 0) return INVALID_PLAYER_ID;
new give_me_the_random_player_id = random(count);
return give_me_the_random_player_id;
}
Segítséget Cheese nevû embertõl kaptam
- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 16:53:24- Sziasztok..
Én egy TDM szerveren dolgozok,és Cunter Strikeosan szeretném meg csinálni.
Van két csapat legyen piros és kék most,és úgy szeretném pont Cunter Strikban van.
Ha meg hal valaki akkor addig ne spawnoljanak újra még az egész csapat nem ha lemg és addig,
tudják õket specelni.
Ez kivitelezhetõ valahogy?
Elõre is köszönöm a HELP-et- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: Dead - 2012. május 21. - 17:29:02- elvileg igen.
indítasz egy timert a játékosnak ha meghal, amikor lefut a fõtimer (köridõ pl3perc) akk kikapcsolod a timert és spawnolhat.
a spec pedig ladminosan lehet megoldani (vagy bármilyen spec rendszer), hogyha meghal valaki, akkor autómatikusan \"betegye\" specbe.Cunter Strike -.-\" :DD --> Counter Strike ám :D- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 17:42:06 Idézetet írta: Dead date=1337614142\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topicelvileg igen.
indítasz egy timert a játékosnak ha meghal, amikor lefut a fõtimer (köridõ pl3perc) akk kikapcsolod a timert és spawnolhat.
a spec pedig ladminosan lehet megoldani (vagy bármilyen spec rendszer), hogyha meghal valaki, akkor autómatikusan \"betegye\" specbe.Cunter Strike -.-\" :DD --> Counter Strike ám :D
Ez lesz a megfelelõ megoldás. Ha nem tudod megvalósítani szólj, és segítek.- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 17:52:59 Idézetet írta: zeteni date=1337614926\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
elvileg igen.
indítasz egy timert a játékosnak ha meghal, amikor lefut a fõtimer (köridõ pl3perc) akk kikapcsolod a timert és spawnolhat.
a spec pedig ladminosan lehet megoldani (vagy bármilyen spec rendszer), hogyha meghal valaki, akkor autómatikusan \"betegye\" specbe.Cunter Strike -.-\" :DD --> Counter Strike ám :D
Ez lesz a megfelelõ megoldás. Ha nem tudod megvalósítani szólj, és segítek.
[/quote]
Hát elkéne a segítség mert nem nagyon értek a timerhez :/- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 17:54:29- Megírom neked és editelem ezt.
- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 18:09:14 Idézetet írta: zeteni date=1337615669\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicMegírom neked és editelem ezt.Rendben köszönöm :)
- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 18:14:03 #include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, ID);
return 1;
}
Elméletileg jó kell, hogy legyen. A random player specelést nem tudtam megcsinálni, mivel nem vagyok otthon a for ciklus használatában. Remélem így is megfelelõ!- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 18:42:55 Idézetet írta: zeteni date=1337616843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicTermészetesen,Köszönöm ment a +#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, ID);
return 1;
}
Elméletileg jó kell, hogy legyen. A random player specelést nem tudtam megcsinálni, mivel nem vagyok otthon a for ciklus használatában. Remélem így is megfelelõ!
Még nyitva hagyom hátha valaki automatikus spec meg tudja csinálni :)
És köszi még1szer- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: zeteni - 2012. május 21. - 18:46:05 #include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, random_player());
return 1;
}
stock random_player()
{
new random_player_online_count = 0;
for(new inx; inx < GetMaxPlayers(); inx++)
{
if(IsPlayerConnected(inx))
{
random_player_online_count++;
}
}
if(random_player_online_count == 0) return INVALID_PLAYER_ID;
new give_me_the_random_player_id = random(count);
return give_me_the_random_player_id;
}
Segítséget Cheese nevû embertõl kaptam- Cím: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
Írta: BoSS - 2012. május 21. - 19:18:04 Idézetet írta: zeteni date=1337618765\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicYee így már jobb :) Holnap tesztelem is..ha esetleg lenne valami hiba majd kinyitom újra a témát ment még egy plusz és köszönöm annak aki neked is segített :)#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, random_player());
return 1;
}
stock random_player()
{
new random_player_online_count = 0;
for(new inx; inx < GetMaxPlayers(); inx++)
{
if(IsPlayerConnected(inx))
{
random_player_online_count++;
}
}
if(random_player_online_count == 0) return INVALID_PLAYER_ID;
new give_me_the_random_player_id = random(count);
return give_me_the_random_player_id;
}
Segítséget Cheese nevû embertõl kaptam