Szerző Téma: Hitrendszer bug  (Megtekintve 943 alkalommal)

Hitrendszer bug
« Dátum: 2014. Június 13. - 20:32:28 »
0 Show voters
Sziasztok!
Új vagyok még a scriptelésben de azért tudok egyet s mást, viszont a mai nap egy (számomra) megoldhatatlan problémába ütköztem ugyanis nem értem ezeket az errorokat amiket az általam írt hitrendszeres scriptbe vannak ha valaki tudja a megoldást nagyon megköszönném ugyanis eddig mûködött majd pedig egyik pillanatról a másikra (változtattam a scriptben) már nem.
(egyébként meg ez egy hitrendszer különbözõ armor értékekkel)
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 60.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
    {
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 10000);
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek.\");
    }
    else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek, de sisak volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 80.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 7)
    {
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
    }
    else
    SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if (armour < 80.0)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 8)
    {
SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
    }
    else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
}
    return 1;
}
 

 
Elõre is kösz!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 13. - 20:41:22 írta kardashyd »

Hitrendszer bug
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 13. - 20:48:09 »
0 Show voters
Milyen hibákat ír ki?

Hitrendszer bug
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 13. - 20:51:51 »
0 Show voters

C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(1) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerTakeDamage\")
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(4) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerArmour\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(5) : error 070: rational number support was not enabled
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(7) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerDrunkLevel\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(12) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(16) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerArmour\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(17) : error 070: rational number support was not enabled
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(19) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(21) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(22) : error 017: undefined symbol \"ApplyAnimation\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(24) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(25) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(27) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerArmour\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(28) : error 070: rational number support was not enabled
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(32) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(33) : error 017: undefined symbol \"ApplyAnimation\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(35) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(36) : error 017: undefined symbol \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\KardasHydraxon\\Desktop\\samp szerónigger\\filterscripts\\hitsystem.pwn(38) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
18 Errors.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Hitrendszer bug
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 13. - 20:56:45 »
0 Show voters
Mod legelejére:
 
#include a_samp

Hitrendszer bug
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 13. - 20:58:25 »
0 Show voters
Elsõ hiba amit megpillantok a modon,hogy rengeteg else van,mindegyik be van zárva de egyik sincs kinyitva
Példa:
 
  else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Fejbelõttek, de sisak volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
        }

 
Ezeket javítsd elsõként és nézd meg utána mi lesz.

Hitrendszer bug
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 13. - 21:00:08 »
0 Show voters
De hülye vok xD Köszi :facepalm:

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Hitrendszer bug
« Válasz #6 Dátum: 2014. Június 13. - 21:00:52 »
0 Show voters
Az az else amúgy az if lezárása, szerintem nem hiba (ha jól látom).

Hitrendszer bug
« Válasz #7 Dátum: 2014. Június 13. - 21:02:10 »
0 Show voters
Csak egy példa,hogy ez a rosz :D
 
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 8)
    {
                SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, 5 mp múlva felálhatsz.\");
                ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 5000, 1);
    }
    else
        SendClientMessage(playerid,0x67a300AA,\"Lábba lõttek, de lábvédõ volt rajtad ezért nem esett bajod.\");
        }

Hitrendszer bug
« Válasz #8 Dátum: 2014. Június 13. - 21:11:09 »
0 Show voters
Már mûködik

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal