SetPlayerWorldBounds(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)
Hát ismerek 1 hasonló függvényt amivel majdnem megoldható. SetPlayerWorldBounds(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min) Csak ezzel az a baj hogy magasságot nem lehet megadni, mennyire fontos szempont a magasság?
stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax){ new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1; return 0;}
ez a függvény egy timer-el ötvözve megoldaná szerintem a problémádat:Kód: [Kijelölés]stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax){ new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1; return 0;}[/quote]Hát ebbõl szinte semmit nem értem Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 20. - 12:21:10 )stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax) //itt ugye a koordinátákat kell, a két sarokról{ new Float:x, Float:y, Float:z; //ez nem tudom GetPlayerPos(playerid, x, y, z); //itt lecsekkolja hogy hol van if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1; //és ide megint azt kell írni,mint az eslõhöz return 0;} valahogy így?
stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax) //itt ugye a koordinátákat kell, a két sarokról{ new Float:x, Float:y, Float:z; //ez nem tudom GetPlayerPos(playerid, x, y, z); //itt lecsekkolja hogy hol van if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1; //és ide megint azt kell írni,mint az eslõhöz return 0;}
Hát ismerek 1 hasonló függvényt amivel majdnem megoldható. SetPlayerWorldBounds(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min) Csak ezzel az a baj hogy magasságot nem lehet megadni, mennyire fontos szempont a magasság? ezzel nem megoldható...õ nem bent akarja tartani a zónában hanem amikor kilép a zónából akkor elvenni a fegyvereit ! [/quote]Igazad van...
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++){ if(KellETorolniAFegyveret && !IsPlayerInCube(i,...)) { ResetPlayerWeapons(i); }}
Ezt a függvényt elmentem mert nekem is szükségem lehet rá, köszi Kovacs.