Hát ismerek 1 hasonló függvényt amivel majdnem megoldható.
SetPlayerWorldBounds(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)
Csak ezzel az a baj hogy magasságot nem lehet megadni, mennyire fontos szempont a magasság?
Hát ismerek 1 hasonló függvényt amivel majdnem megoldható.
SetPlayerWorldBounds(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)
Csak ezzel az a baj hogy magasságot nem lehet megadni, mennyire fontos szempont a magasság?
ezzel nem megoldható...õ nem bent akarja tartani a zónában hanem amikor kilép a zónából akkor elvenni a fegyvereit !
ez a függvény egy timer-el ötvözve megoldaná szerintem a problémádat:
stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1;
return 0;
}
ez a függvény egy timer-el ötvözve megoldaná szerintem a problémádat:
Kód: [Kijelölés]
stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1;
return 0;
}
[/quote]
Hát ebbõl szinte semmit nem értem :D :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 20. - 12:21:10 )
stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax) //itt ugye a koordinátákat kell, a két sarokról
{
new Float:x, Float:y, Float:z; //ez nem tudom :D
GetPlayerPos(playerid, x, y, z); //itt lecsekkolja hogy hol van
if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1; //és ide megint azt kell írni,mint az eslõhöz
return 0;
}
valahogy így?
0. bemásolod a kódodba azt a függvényt amit írtam...
1. létrehozol egy timer ( vagy ha már van ami alkalmas akkor azt használd ! )
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
2. timer-en belül ellenõrzöd egy ciklussal a játékosokat
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(KellETorolniAFegyveret && !IsPlayerInCube(i,...)) { ResetPlayerWeapons(i); }
}
KellETorolniAFegyveret ennek a helyére beírod hogy milyen változó vagy függvény ellenõrzi hogy kell e elvenni a fegyverét...gondolom a terroristás játékodhoz kell ez a cucc...szóval ami alapján a szerver tudja hogy a játékos bent játszik ott az a kód megfelel ide is...