Szerző Téma: Sok sok kérdés  (Megtekintve 530 alkalommal)

Sok sok kérdés
« Dátum: 2012. július 13. - 15:20:35 »
0 Show voters
1. Kérdésem
Hol tudom a gamemodban átállítani a kezdõ helyet?
2.
Hogyan tudok saját parancsot készíteni? (Pl.: /help ----> És ki ír valamit..)
3.
Mi a teendõ ha az amx file 0KB os?
4.
Hogyan rakjuk át a gamemodot 0.3e-re ? (A leírás nem segített ezért egy bõvebb kellene :S)
5.
Hogyan tudok egy megadott helyre lerakni egy tuningolt kocsit?( Ami már alapból oda van lerakva csak tuningolva van)
6.
Hogyan tudok véletlen szerû üzenetet készíteni a szerverre?(Pl.: 1 percenként ki ír valamit)
[Azt is hogy ezt a módban hova és hogyan kell bele írni]
Nagyon Kezdõ Vagyok Ezért Légyszives Érthetõ Leírást ;)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Sok sok kérdés
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 13. - 15:53:36 »
0 Show voters

//1.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,kordináta);
return 1;
}
//2.
CMD:help(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");
return 1;
}

 
4.
Letöltöd a friss szerver csomagot átrakod a többi cuccot a szerver mappájába minden friss cuccot leszedsz és elhelyezed a tudod hova , és újra compilézod a játékmódot
5.
 
Tuningolt kocsi lerakása
Felmész a szerveredbe leraksz egy kocsit és vidd oda ahova akarod
Írd be hogy /save <megnevezés>
Aztán nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömböt
ilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3T); //
Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;
Utána az AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // -bõl a zöldel jelölt koordinátákat másold át a CreateVehicle-be.
public GameModeIn()
{
       tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1);
       AddVehicleComponent(tkocsir,1010); //+kellék (nitro)
       return 1;
}
0 = Szín1
7 = Szín2
-1 = Respawn idõ (azt hagyjad így mert ilyenkor nem rakja vissza a kocsit)
1010 = nitro ID
[/quote]
6.
 

forward message();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"message\", 60000, true);
return 1;
}
public message()
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 13. - 15:55:26 írta ZzzzzZ »

Kovacs_Bela

  • Vendég
Sok sok kérdés
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 13. - 17:58:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZzzzzZ date=1342187616\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24308\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


//1.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,kordináta);
return 1;
}
//2.
CMD:help(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");
return 1;
}

 
4.
Letöltöd a friss szerver csomagot átrakod a többi cuccot a szerver mappájába minden friss cuccot leszedsz és elhelyezed a tudod hova , és újra compilézod a játékmódot
5.
 
Tuningolt kocsi lerakása
Felmész a szerveredbe leraksz egy kocsit és vidd oda ahova akarod
Írd be hogy /save <megnevezés>
Aztán nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömböt
ilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3T); //
Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;
Utána az AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // -bõl a zöldel jelölt koordinátákat másold át a CreateVehicle-be.
public GameModeIn()
{
       tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1);
       AddVehicleComponent(tkocsir,1010); //+kellék (nitro)
       return 1;
}
0 = Szín1
7 = Szín2
-1 = Respawn idõ (azt hagyjad így mert ilyenkor nem rakja vissza a kocsit)
1010 = nitro ID
6.
 

forward message();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"message\", 60000, true);
return 1;
}
public message()
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");
return 1;
}

 

[/quote]
hát te nagyon unatkozhattál! XDDDDDDDDDD

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal