-
Sziasztok!
Azt szeretném lekérdezni,hogy ha kifogy a lõszer a játékos fegyverébõl.
Gondolom lehetséges,csak valaki leírná pls?
Köszi
-
forward OnPlayerReloading(playerid, weaponid, ammo);
http://pastebin.com/z4kwsreY by LZLo
vagy
if(GetPlayerAmmo(playerid) == 0)
-
Köszi közben lett még egy kérdésem,de ez azt is megoldja. ++++
Mégegykérdés: Hogy lehet megakadályozni a lõvést?
if(GetPlayerAmmo[playerid]== 1)
{
//Nem engedi lõni
}
-
Szia.
Hát erre nem tudok sokat mondani.
De úgy lehet meg akadályozni ha úgy érted.
Hogy elbújsz egy fedezék mögé.
-
Bocsi,de érthetetlenek a mondataid.
Ha valamilyen fegyverbõl 1 lõszere van akkor ne engedje lõni.Azt akarom megcsinálni,hogy lehessen üres fegyver is nálad.(üres = 1 lõszer)
-
Még nem próbáltam,de úgyhiszem,hogy evvel meg tudod csinálni!
Egyszerûen csak törölni kell az animációt amikor lõ a játékos!
ClearAnimations(playerid);
-
És ha elég gyorsan kattingat,nem lehet,hogy kilövi azt az 1 golyót? +1
-
Nem hiszem.
-
Szerintem ha laggol,akkor ki lehet játszani.
-
Nem is kellet laggolnom,és simán elõttem az összes töltényemet.