GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2012. szeptember 09. - 00:05:08

Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 09. - 00:05:08
Sziasztok,tudtok egy laggoló playerék is mûködõ if-et,ami arra szolgál,hogy ha a játékos kilövi az összes töltényt a fegyverbõl?
Az alábbiak mûködnének?
 
if(GetPlayerAmmo(playerid) == 0)

 
http://pastebin.com/z4kwsreY
Köszi a segítséget!
Üdv.: Tudvari
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 12. - 05:41:01
Valaki segítsen kérem.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 14. - 15:39:35
Senki?
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: Gabor.. - 2012. szeptember 14. - 15:40:21
Nem értem magát a kérdést.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: JackBronson - 2012. szeptember 14. - 15:44:06
laggoló playerék

 
EZ magyar...
És mi történjen akkor ha kifogy a lõszer?
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 14. - 16:51:32
Azt majd én megcsinálom :D de köszi
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 14. - 17:41:42
Na leírnád akkor értelmesen, hogy mindenki el tudja olvasni :)  :question:
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 14. - 17:52:17
Egy olyan if-re/player update-re lenne szükségem ami erre jó: hogy ha a playernek elfogy a lõszere.
És szeretném,ha a laggoló játékosok nem tudnák kihasználni ezt a rendszert.
Köszi
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: SnooP - 2012. szeptember 14. - 18:25:41

CMD:anyamtyukja
{
   new ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
   if(GetPlayerAmmo(playerid) < 1)
// Amit ide akarsz
return 1;
}

 
Remélem segíthettem és így gondoltad  :)
E:Itt a fórumon írtam, szóval, ha a sorok rendezetlenek javítgasd.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 14. - 18:57:14
Nem így gondoltam.
Pl.: Lõ a player és amikor kilövi az utolsót.És szerintem ezt a parancsot bármikor lehet használni,ha nincs nálad fegyver.Én meg azt szeretném,hogy mi történjen akkor,amikor kilövi az utolsót.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: doboka98 - 2012. szeptember 14. - 19:20:18
lehet hülyeséget mondok, de esetleg ismétlõdõ timer -rel? pl. a timer félmásodpercenként ismétlõdik, és leellenörzi a lõszert, és ha kevesebb a lõszer, mint egy, akkor legyen valami :) sry, ha hülyeséget mondtam
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 19. - 17:00:27
Szerintem a Timer nem lenne jó megoldás laggoló emberek esetében.
Bár szerintem már megtaláltam.OnPlayerUpdate-el
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: Casamiro - 2012. szeptember 19. - 17:37:06
OnPlayerUpdate 1 másodpercben sokszor lefut játékosonként, tehát laggosabb lehet mint a timer. De szerintem a legegyszerûbb hogy lövésnél(OnPlayerKeyState -> KEY_FIRE) ellenõrzöd hogy az utolsó golyót lõtte -e ki.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: Kovacs_Richard - 2012. szeptember 19. - 17:48:43
Idézetet írta: Casamiro date=1348069026\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerUpdate 1 másodpercben sokszor lefut játékosonként, tehát laggosabb lehet mint a timer. De szerintem a legegyszerûbb hogy lövésnél(OnPlayerKeyState -> KEY_FIRE) ellenõrzöd hogy az utolsó golyót lõtte -e ki.
 
ezzel csak annyi a gond hogy ha nyomva tartja a gombot akkor is lõ...
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: Zsolesszka - 2012. szeptember 19. - 20:37:38
Ha egy játékos úgymond (laggol), internetkapcsolatának sebessége nem megfelelõ (kevés).
Akkor mibõl gondolod hogy a szerverrel való kapcsolata stabil, és csak a másik játékosokkal szemben nem megfelelõ az adatátvitel?
Ezért gondolom a szerver által se tudod megfelelõen ellenõrizni, hogy most neki éppen kifogyott a lõszere.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: Kovacs_Bela - 2012. szeptember 19. - 22:39:20
Idézetet írta: SnooP date=1347639941\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


CMD:anyamtyukja
{
   new ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
   if(GetPlayerAmmo(playerid) < 1)
// Amit ide akarsz
return 1;
}

 
Remélem segíthettem és így gondoltad  :)
E:Itt a fórumon írtam, szóval, ha a sorok rendezetlenek javítgasd.
 
ezt még gyakorolni kell ;)
laggot nemnagyon tudod kiszûrni szerintem... GetPlayerFPS kellene hozzá xDD
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 20. - 05:33:35
Köszönöm szépen a hozzászólásokat :)
Azért nyitva hagyom,hát ha tud valaki valamit.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: lackos888 - 2012. szeptember 20. - 06:38:29
Van olyan weaponstate playernél, ami azt ellenõrzi, hogy, reloadol-e.
Leellenõrzöd OnPlayerKeyStateChange segítségével és a PRESSED macroval, hogy mikor lõ. Ha a weaponstateja megegyezik a reloadével, akkor elõtt minden golyót.
Itt a wiki link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponState
A weaponstate ami kell neked: WEAPONSTATE_RELOADING
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: tudvari - 2012. szeptember 20. - 15:33:18
De gondolom ez se mûködik rendesen,ha a player laggol.És már van mûködõ rendszerem,csak azzal is az a baj,hogy ha a player laggol baj van.
Cím: Ha elfogy a lõszer
Írta: lackos888 - 2012. szeptember 27. - 16:13:02
Idézetet írta: tudvari date=1348147998\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De gondolom ez se mûködik rendesen,ha a player laggol.És már van mûködõ rendszerem,csak azzal is az a baj,hogy ha a player laggol baj van.
 
IDK. Teszteld le