Szerző Téma: Ha elfogy a lõszer  (Megtekintve 1601 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Dátum: 2012. szeptember 09. - 00:05:08 »
0 Show voters
Sziasztok,tudtok egy laggoló playerék is mûködõ if-et,ami arra szolgál,hogy ha a játékos kilövi az összes töltényt a fegyverbõl?
Az alábbiak mûködnének?
 
if(GetPlayerAmmo(playerid) == 0)

 
http://pastebin.com/z4kwsreY
Köszi a segítséget!
Üdv.: Tudvari
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 12. - 05:40:50 írta tudvari »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 12. - 05:41:01 »
0 Show voters
Valaki segítsen kérem.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:39:35 »
0 Show voters
Senki?

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:40:21 »
0 Show voters
Nem értem magát a kérdést.

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 14. - 15:44:06 »
0 Show voters
laggoló playerék

 
EZ magyar...
És mi történjen akkor ha kifogy a lõszer?

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 14. - 16:51:32 »
0 Show voters
Azt majd én megcsinálom :D de köszi

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #6 Dátum: 2012. szeptember 14. - 17:41:42 »
0 Show voters
Na leírnád akkor értelmesen, hogy mindenki el tudja olvasni :)  :question:

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #7 Dátum: 2012. szeptember 14. - 17:52:17 »
0 Show voters
Egy olyan if-re/player update-re lenne szükségem ami erre jó: hogy ha a playernek elfogy a lõszere.
És szeretném,ha a laggoló játékosok nem tudnák kihasználni ezt a rendszert.
Köszi

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #8 Dátum: 2012. szeptember 14. - 18:25:41 »
0 Show voters

CMD:anyamtyukja
{
   new ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
   if(GetPlayerAmmo(playerid) < 1)
// Amit ide akarsz
return 1;
}

 
Remélem segíthettem és így gondoltad  :)
E:Itt a fórumon írtam, szóval, ha a sorok rendezetlenek javítgasd.
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 14. - 18:29:49 írta SnooP »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #9 Dátum: 2012. szeptember 14. - 18:57:14 »
0 Show voters
Nem így gondoltam.
Pl.: Lõ a player és amikor kilövi az utolsót.És szerintem ezt a parancsot bármikor lehet használni,ha nincs nálad fegyver.Én meg azt szeretném,hogy mi történjen akkor,amikor kilövi az utolsót.

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #10 Dátum: 2012. szeptember 14. - 19:20:18 »
0 Show voters
lehet hülyeséget mondok, de esetleg ismétlõdõ timer -rel? pl. a timer félmásodpercenként ismétlõdik, és leellenörzi a lõszert, és ha kevesebb a lõszer, mint egy, akkor legyen valami :) sry, ha hülyeséget mondtam

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #11 Dátum: 2012. szeptember 19. - 17:00:27 »
0 Show voters
Szerintem a Timer nem lenne jó megoldás laggoló emberek esetében.
Bár szerintem már megtaláltam.OnPlayerUpdate-el

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #12 Dátum: 2012. szeptember 19. - 17:37:06 »
0 Show voters
OnPlayerUpdate 1 másodpercben sokszor lefut játékosonként, tehát laggosabb lehet mint a timer. De szerintem a legegyszerûbb hogy lövésnél(OnPlayerKeyState -> KEY_FIRE) ellenõrzöd hogy az utolsó golyót lõtte -e ki.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Ha elfogy a lõszer
« Válasz #13 Dátum: 2012. szeptember 19. - 17:48:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: Casamiro date=1348069026\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerUpdate 1 másodpercben sokszor lefut játékosonként, tehát laggosabb lehet mint a timer. De szerintem a legegyszerûbb hogy lövésnél(OnPlayerKeyState -> KEY_FIRE) ellenõrzöd hogy az utolsó golyót lõtte -e ki.
 
ezzel csak annyi a gond hogy ha nyomva tartja a gombot akkor is lõ...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Ha elfogy a lõszer
« Válasz #14 Dátum: 2012. szeptember 19. - 20:37:38 »
0 Show voters
Ha egy játékos úgymond (laggol), internetkapcsolatának sebessége nem megfelelõ (kevés).
Akkor mibõl gondolod hogy a szerverrel való kapcsolata stabil, és csak a másik játékosokkal szemben nem megfelelõ az adatátvitel?
Ezért gondolom a szerver által se tudod megfelelõen ellenõrizni, hogy most neki éppen kifogyott a lõszere.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal