Üdv,van egy timerem ami gyorsan ismétlõdik,és a szerver összes playerére kihat.De valamiért nem megy.Lehet,hogy attól megy tönkre,ha valaki feljön a szerverre.
Várom az észrevételeket :D
public GyorsTimer()
{
new p;
for(p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++)
{
if(Belepve[p] != 0)
{
new Float:Armour;
new Float:HP;
GetPlayerArmour(p,Armour);
GetPlayerHealth(p,HP);
if(Armour > 100)
{
SetPlayerArmour(p,100);
}
if(HP > 100)
{
SetPlayerHealth(p,100);
}
if(JatekosInfo[p][ViszValakit] != 0)
{
new Float:Xpoz, Float:Ypoz, Float:Zpoz, Int, VW;
GetPlayerPos(p, Xpoz, Ypoz, Zpoz);
VW = GetPlayerVirtualWorld(p);
Int = GetPlayerInterior(p);
new vittember;
vittember = JatekosInfo[p][ViszValakit];
SetPlayerPos(vittember, (Xpoz+0.5), Ypoz, Zpoz);
SetPlayerInterior(vittember, Int);
SetPlayerVirtualWorld(vittember, VW);
}
if(JatekosInfo[p][Taxiban] > 0 && JatekosInfo[p][Viteldij] < 15)
{
JatekosInfo[p][Taxiban] ++;
}
if(JatekosInfo[p][Taxiban] == 15)
{
JatekosInfo[p][Taxiban] = 1;
JatekosInfo[p][Penz] -= JatekosInfo[p][Viteldij];
}
if(JatekosInfo[p][szomjusag] > 100)
{
JatekosInfo[p][szomjusag] = 100;
}
if(JatekosInfo[p][Ehseg] > 100)
{
JatekosInfo[p][Ehseg] = 100;
}
if(JatekosInfo[p][Almossag] > 100)
{
JatekosInfo[p][Almossag] = 100;
}
if(JatekosInfo[p][szomjusag] < 0)
{
JatekosInfo[p][szomjusag] = 0;
}
if(JatekosInfo[p][Ehseg] < 0)
{
JatekosInfo[p][Ehseg] = 0;
}
if(JatekosInfo[p][Almossag] < 0)
{
JatekosInfo[p][Almossag] = 0;
}
}
}
return 1;
}
OnGameModeInit alatt:
SetTimer(\"GyorsTimer\", 1000, true);
new p;
for(p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++)
{
erre a for ciklusra gondoltam.
Csak lehetséges,hogy azután állt le a timer,hogy feljött egy másik játékos.Ha egyedül vagyok fent,mûködik.
Igen,azt szeretném,mert elvégre a p változó az az összes playert jelképezi.
akkor pedig
forward GyorsTimer(playerid);
public GyorsTimer(playerid)
{
stb...
}
és a gyorstimer alatt írd át a \"p\"-t \"playerid\"-re
aztán az
OnPlayerConnect
alá
SetTimerEx(\"GyorsTimer\", true, \"ddd\", playerid);
new Timerek[akármennyi] = -1;?
erre gondolsz?
de amúgy azért mert ott mindenhol úgy van megcsinálva hogy az összes playerre kihasson de mivel
if
lekérdezi a dolgokat ezért nem hat ki minden playerre