Már régen nyitottam meg a Pawno-t, szóval bocs, hogyha nem muködik( de akkor írj, és kijavítom, csak most nem tudom tesztelni ). A ChangeMode függvényt persze beleírtam, de azt te másold be a tiedbe, remélem érted hogy mondom( mivel azt hívja meg ).
#include \"a_samp\"
const dialogMapchange = 364;
static voteCount[ 5 ];
public ChangeMode( );
public EndVote( );
public ChangeMode( ) {
for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) {
if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) )
continue;
ShowPlayerDialog( x, dialogMapchange, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz mapot\", \"1. map\\n2. map\\n3. map\\n4. map\\n5. map\", \"Igen\", \"Mégse\" );
}
SetTimer( \"EndVote\", 15000, false );
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) {
#pragma unused inputtext
if( dialogid == dialogMapchange ) {
if( GetPVarInt( playerid, \"alreadyVoted\" ) ) {
return SendClientMessage( playerid, 0x12345678, \"Már szavaztál!\" );
} else if( !response ) {
return SendClientMessage( playerid, 0x12345678, \"Nem szavaztál!\" );
} else {
static stringOutput[ 64 ];
SetPVarInt( playerid, \"alreadyVoted\", true );
++voteCount[ --listitem ];
format( stringOutput, sizeof stringOutput, \"Sikeresen szavaztál![ %i ]\", listitem );
SendClientMessage( playerid, 0x87654321, stringOutput );
}
}
return 1;
}
public EndVote( ) {
static biggestCount = -1, rconCmd[ 20 ];
for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) {
if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) )
continue;
SetPVarInt( x, \"alreadyVoted\", false );
}
for( new x = 0; x < sizeof voteCount; ++x ) {
if( voteCount[ x ] > biggestCount ) {
biggestCount = voteCount[ x ];
}
}
format( rconCmd, sizeof rconCmd, \"changemode %d\", biggestCount );
SendRconCommand( rconCmd );
}