Szerző Téma: Automatikus kapu probléma.  (Megtekintve 1114 alkalommal)

herban

  • Vendég
Automatikus kapu probléma.
« Dátum: 2011. június 11. - 17:34:26 »
0 Show voters
Hello!
Az lenne a bajom, hogy nem látszik a kapu nem látszik, de a scriptet betölti a server
[pawn]
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
stock IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:radius, Float:X, Float:Y, Float:Z){
    new Float:px,Float:py,Float:pz;
    GetPlayerPos(playerid,px,py,pz);
    return ( ( ((px-X)*(px-X))+((py-Y)*(py-Y))+((pz-Z)*(pz-Z)) ) >= radius*radius );
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Script betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
autokapu = CreateObject(971,-1966.87597656,294.08489990,37.71358490,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(subwaygate) (1)
SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, -1963.2629,294.1194,35.4688)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(autokapu, -1966.47436523,294.10903931,30.88850212, 3); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(autokapu, -1966.87597656,294.08398438,30.93855476, 3); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
#endif[/pawn]

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 11. - 17:38:10 »
0 Show voters
Biztos nem jól csináltad meg a  kaput mta ba

herban

  • Vendég
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 11. - 17:39:55 »
0 Show voters
De le ellenõriztem, hogy jó-e és jó volt

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 11. - 17:45:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: herban date=1307806795\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8730\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De le ellenõriztem, hogy jó-e és jó volt
 
Hogy ellenõrizted le ha nem mûködik ?  ;D
Fs elejére nem kéne?
 
new autokapu;

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #4 Dátum: 2011. június 11. - 18:02:47 »
0 Show voters
[pawn]
#include <a_samp>
#new autokapu;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Script betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
autokapu = CreateObject(971,-1966.87597656,294.08489990,37.71358490,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(subwaygate) (1)
SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, -1963.2629,294.1194,35.4688)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(autokapu, -1966.47436523,294.10903931,30.88850212, 3); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(autokapu, -1966.87597656,294.08398438,30.93855476, 3); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
#endif
stock IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:radius, Float:X, Float:Y, Float:Z){
    new Float:px,Float:py,Float:pz;
    GetPlayerPos(playerid,px,py,pz);
    return ( ( ((px-X)*(px-X))+((py-Y)*(py-Y))+((pz-Z)*(pz-Z)) ) >= radius*radius );
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 11. - 18:05:21 írta Mambo »

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #5 Dátum: 2011. június 11. - 18:40:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: Mambo date=1307808167\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8730\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]
stock IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:radius, Float:X, Float:Y, Float:Z){
    new Float:px,Float:py,Float:pz;
    GetPlayerPos(playerid,px,py,pz);
    return ( ( ((px-X)*(px-X))+((py-Y)*(py-Y))+((pz-Z)*(pz-Z)) ) >= radius*radius );
}
[/pawn]
 
Ez felesleges. Alapból van ilyen funkció. :-*

herban

  • Vendég
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #6 Dátum: 2011. június 11. - 20:29:50 »
0 Show voters
1.)
Ha beírom new autokapu tesz bele 1 warningot(de amugy se jó)
2.)
Hiába szedtem ki ugyan az... nem látszik az object

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #7 Dátum: 2011. június 11. - 20:40:57 »
0 Show voters
kaput ugy csinálsz mta-ban hogy
new projeckt
És elöször lemented a kaput zárt helyzetbe    (Elöször zárt fontos)
és elmented
utánna megint nyitsz
egy
New Projeckt-et
És lerakod a kaput  nyitot helyzetbe  és elmented

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Automatikus kapu probléma.
« Válasz #8 Dátum: 2011. június 11. - 21:30:52 »
0 Show voters
Próbáld most.
[pawn]
#include <a_samp>
new autokapu;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Script betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
             autokapu = CreateObject(971,-1966.87597656,294.08489990,37.71358490,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(subwaygate) (1)
              SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer()
{
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, -1963.2629,294.1194,35.4688)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(autokapu, -1966.47436523,294.10903931,30.88850212, 3); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(autokapu, -1966.87597656,294.08398438,30.93855476, 3); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal