A gTeam az csak egy változó, aminek értéket adunk, akármi lehet a neve.
new zTeam[MAX_PLAYERS];
new zteam[MAX_PLAYERS];
Értéket adunk a változó(k)nak:
zTeam[playerid] = 0, 1, 2, 3, csapat1, csapat2;
Persze ennyi értéket ne írj be, ezek csak példák.
Ha a csapat1, csapat2-t szeretnéd használni, akkor szükséges a definiálás.
#define csapat1 0
#define csapat2 1
Ez szinte ugyan az, mint a számos megoldás, csak jobban megkülönböztethetõ, hogy meik-meik csapat.
Ezeknek a nevük is lehet akármi.
Érték lekérdezése.
public OnPlayerSpawn(playerid);
{
if(zTeam[playerid] == 0, 1, 2, 3, csapat1, csapat2)
{
// Függvények.
}
return 1;
}
Ez csak egy példa, máshol is lehet használni ugyan így.