Haliii,
konkrét kódot ne várj most nem tudok írni jelenleg nem vagyok olyan helyzetbe deee elképzelésem:
elõsször egy egyszerû textdraw kell neked remélem ezt megtudod csinálni ennek a szövegét fogjuk változtatni
játékos változó pl.: dmcounter[MAX_PLAYERS] illetve bool:indm[MAX_PLAYERS]
a másodikat mikor belép true-ra állítod ( indm[playerid] = true ) és OnPlayerDeath-nél megnézed hogy a gyilkos és a halott dm-ben volt e, ha igen akkor növeled a dmcounter-t majd egy ideiglenes stringet létre hozol abba beleformázod majd átírod a textdraw-od stringjét az ideiglenes stringre és voalá..
de egy kis kiindulási alap:
#include <a_samp>
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new kills[MAX_PLAYERS];
new deaths[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Kill TextDraw by RedDev (founded by Red-Eye)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new str[100];
format(str,sizeof(str),\"Kills: %i | Deaths: %i\",kills[playerid],deaths[playerid]);
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 237.000106, 9.540741, str);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawShow(playerid,Textdraw0[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
kills[playerid] = 0;
deaths[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new str[100];
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
kills[killerid]++;
format(str,sizeof(str),\"Kills: %i | Deaths: %i\",kills[killerid],deaths[killerid]);
PlayerTextDrawSetString(killerid,Textdraw0[killerid],str);
}
deaths[playerid]++;
format(str,sizeof(str),\"Kills: %i | Deaths: %i\",kills[playerid],deaths[playerid]);
PlayerTextDrawSetString(playerid,Textdraw0[playerid],str);
return 1;
}
ezt kicsit alakítsd át
na byebi :smokin: