Ahol az van, hogy
gTeam[playerid] = 1;
átírod erre:
SetPlayerTeam(playerid, 1);
És így tovább.. :)
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid])
{
GivePlayerMoney(killerid,1000);
}else{
SendClientMessage(playerid,Rouge,\"Megölted a saját csapattársad\");
GivePlayerMoney(killerid, -4000);
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}
return 1;
}
Jobbat nem tudok, max így oda figyelnek egymásra :laugh:
Úgy tudom, hogy a SA:MP csapatrendszere hibás.
Én csak annyit vettem észre, hogy néha nem blokkolja a csapattámadást (meg tudja ölni egy csapattársát), de ez is ritkán fordul elo.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid])
{
GivePlayerMoney(killerid,1000);
}else{
SendClientMessage(playerid,Rouge,\"Megölted a saját csapattársad\");
GivePlayerMoney(killerid, -4000);
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}
return 1;
}
Jobbat nem tudok, max így oda figyelnek egymásra :laugh:
[/quote]
Jah, de még az a gond vele, hogy ha a megölt csapattárs meglotte a gyilkost (visszalott jogosan), akkor mivel leviszed a gyilkos HPját nullára, az áldozatnak olyan, mintha o szintén megölte volna a társát. ;D