CMD:lecsuk(playerid,params[]){new pwl;new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));new giveplayerid, Float:pos[3];if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem csukhatsz le senkit!\");if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /lecsuk [játékos id / névrészlet]\");if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod lecsukni.\");if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem csukhatsz le!\");if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Elõbb meg kell bilincselned a játékost, hogy lecsukhasd.\");if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\");if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem tudod elengedni!\");if(GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) <= 2) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékost nem kell lecsukni, túl alacson a kõrözöttsége.\");GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\");{if(pwl == 3) { //ResetPlayerWeapons(giveplayerid); SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_NONE); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+2); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid,0); SetPlayerToTeamColour(giveplayerid); SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 0); //átállítjuk a játékost nem bilincseltre SetTimerEx(\"jailtime\", 120000,0,\"i\",giveplayerid); //2 perc böri SetPlayerPos(giveplayerid,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]); SetPlayerInterior(giveplayerid,3); TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1); SetPVarInt(giveplayerid, \"Jailed\", 1); return 1; }
CMD:lecsuk(playerid,params[]){new pwl;new Float:rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));new giveplayerid, Float:pos[3];if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem csukhatsz le senkit!\");if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /lecsuk [játékos id / névrészlet]\");if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod lecsukni.\");if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem csukhatsz le!\");if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Elõbb meg kell bilincselned a játékost, hogy lecsukhasd.\");if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\");if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem tudod elengedni!\");if(GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) <= 2) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékost nem kell lecsukni, túl alacson a kõrözöttsége.\");GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\");{if(pwl == 3){//ResetPlayerWeapons(giveplayerid);SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_NONE);SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+2);SetPlayerWantedLevel(giveplayerid,0);SetPlayerToTeamColour(giveplayerid);SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 0); //átállítjuk a játékost nem bilincseltreSetTimerEx(\"jailtime\", 120000,0,\"i\",giveplayerid); //2 perc böriSetPlayerPos(giveplayerid,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);SetPlayerInterior(giveplayerid,3);TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1);SetPVarInt(giveplayerid, \"Jailed\", 1);}}return 1;}
CMD:lecsuk(playerid,params[]){new pwl;new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));new giveplayerid, Float:pos[3];if(GetPlayerTeam(playerid) != Rendor) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem csukhatsz le senkit!\");if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /lecsuk [játékos id / névrészlet]\");if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nincs csatlakozva nem tudod lecsukni.\");if(GetPlayerTeam(giveplayerid) == Rendor || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Tuzolto || GetPlayerTeam(giveplayerid) == Mentos) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Mentõst,rendõrt,tûzoltót nem csukhatsz le!\");if(GetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\") == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Elõbb meg kell bilincselned a játékost, hogy lecsukhasd.\");if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos jármûben ül\");if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te jármûben vagy így nem tudod elengedni!\");if(GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) <= 2) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékost nem kell lecsukni, túl alacson a kõrözöttsége.\");GetPlayerPos(giveplayerid, pos[0], pos[1], pos[2]);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, pos[0], pos[1], pos[2])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nincs közeledben!\");if(pwl == 3) { //ResetPlayerWeapons(giveplayerid); SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_NONE); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+2); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid,0); SetPlayerToTeamColour(giveplayerid); SetPVarInt(giveplayerid, \"Bilincselt\", 0); //átállítjuk a játékost nem bilincseltre SetTimerEx(\"jailtime\", 120000,0,\"i\",giveplayerid); //2 perc böri SetPlayerPos(giveplayerid,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]); SetPlayerInterior(giveplayerid,3); TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1); SetPVarInt(giveplayerid, \"Jailed\", 1); } return 1; }