public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 300 && response) { switch(listitem) { case 0:{ csonak = true;//Ez az a dialog, ahol a \'false\' true lesz. } }} return 1;}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ GetPlayerName(playerid,utazas,24); new name[25]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(utazas,sizeof(utazas),\"%s.ini\",name);//Itt kilépéskor elmenti a játékos nevét a scriptfilesben dini_Create(utazas); dini_IntSet(utazas, \"változó\", csonak);//Itt teszi bele a cuccotreturn 1;}
public OnPlayerConnect(playerid){ csonak = !!dini_Int(utazas, \"változó\");return 1;}
public OnPlayerSpawn(playerid){if(csonak == true){SendClientMessage(playerid,-1,\"Az érték truen van\");}else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Jelenleg falsen\");}return 1;
Ha integerként mented,soha a büdös életbe nem fog igazként,vagy hamisként visszatérni (szerintem).Én a helyedben a dini_BoolSet-et alkalmaznám dini_BoolSet(file,\"bool\",true/false); dini_Bool(file,\"bool\");
dini_BoolSet(file,\"bool\",true/false);
dini_Bool(file,\"bool\");
D:\\Játékok\\GTA\\Genesis Survival\\filterscripts\\csonak.pwn(18) : error 029: invalid expression, assumed zeroPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
Azért írtam true/false-t,hogy ezek a lehetõségek vannak.Azthiszem így lesz a helyes: dini_BoolSet(utazas,\"csonak\",csonak); Egyébként nállad az onplayerdisconnect-nél mindenféleképpen létrehozza az \"utazas\" fájlt.Ha lekérdezed,hogy létezik-e,akkor rögtön tudsz bele írni.valahogy így: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ GetPlayerName(playerid,utazas,24); new name[25]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(utazas,sizeof(utazas),\"%s.ini\",name);//Itt kilépéskor elmenti a játékos nevét a scriptfilesben if(!dini_Exists(utazas)) { dini_Create(utazas); dini_IntSet(utazas, \"változó\", csonak);//Itt teszi bele a cuccot } else { dini_IntSet(utazas, \"változó\", csonak);//Itt teszi bele a cuccot } return 1;}
dini_BoolSet(utazas,\"csonak\",csonak);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ GetPlayerName(playerid,utazas,24); new name[25]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(utazas,sizeof(utazas),\"%s.ini\",name);//Itt kilépéskor elmenti a játékos nevét a scriptfilesben if(!dini_Exists(utazas)) { dini_Create(utazas); dini_IntSet(utazas, \"változó\", csonak);//Itt teszi bele a cuccot } else { dini_IntSet(utazas, \"változó\", csonak);//Itt teszi bele a cuccot } return 1;}