GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: mr_rich - 2011. augusztus 22. - 18:30:27

Cím: Gondok! NPC és racecheckpoint
Írta: mr_rich - 2011. augusztus 22. - 18:30:27
Sziasztok!
Lenne 2dolog amit nem tudok megoldani.
1, NPC ha lespawnol a serveren akkor nem a recordba felvett skinnel spawnol hanem ami a GameModeInitbe van megadva elsõ AddplayerClass, ha valaki tud ebbe segíteni írja le.
2, Van egy elkészitett versenyem, és idõ alatt kell teljesíteni, de ha lejár az idõ a racecheckpoint megmarad és nem tûnik el.
itt a kód ha ez segit:
[pawn]GameOver = SetTimer(\"GameO\",80000,false);
forward GameO(playerid,checkpointid);
public GameO(playerid,checkpointid)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A versenyt elbuktad!\");
    DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
    KillTimer(GameOver);
}[/pawn]
Elõre is köszi.
Cím: Gondok! NPC és racecheckpoint
Írta: Zsolesszka - 2011. augusztus 23. - 07:17:08
Gamemode-ban ki kell zárni az NPC kelt szinte mindenhonnan.
[pawn]
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
// többi kód
    return 1;
}
[/pawn]
És ezeket a többi nem kívánatos helyre is be kell szúrni OnPlayerSpawn OnPlayerRequestClass stb.
ezeket azért hogy az NPC-kre azok az utasítások hassanak csak amik nekik vannak szánva, röviden ami a saját filterscriptjükben szerepel.
A timerrel el kell küldeni az aktív checkpoint id-t (azonosítószámot) is hogy eltudja tüntetni.
[pawn]GameOver = SetTimerEx(\"GameO\", 80000, false, \"i\", aktivcheckpointid);[/pawn]
Cím: Gondok! NPC és racecheckpoint
Írta: mr_rich - 2011. augusztus 23. - 16:56:29
NPC megoldva. köszi
De a RCP még nemjo, ha beírom hogy aktivcheckpoint akkor errort észlel
Cím: Gondok! NPC és racecheckpoint
Írta: curvemaster - 2011. augusztus 23. - 17:05:39
Mert definiálni kéne.
Cím: Gondok! NPC és racecheckpoint
Írta: mr_rich - 2011. augusztus 23. - 17:32:46
nem értem bocsi : S
nemtudom hogy lássak neki, hiába próbálkozom, nem értem meg a megoldást