Szerző Téma: Gond a isplayerinrangeofpoint al  (Megtekintve 658 alkalommal)

Gond a isplayerinrangeofpoint al
« Dátum: 2012. március 14. - 13:09:55 »
0 Show voters
Most eppen a scriptemen dolgozom.Hogy mi az azt majd fel teszem ide is viszont kozben adodott egy kis gond.
Tegyuk fel hogy:
[pawn]
new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
[/pawn]
Utana a parancsnal:
[pawn]
GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.0, sx, sy, sz))
    {
        ApplyAnimation(i, \"PED\", \"BIKE_FALL_OFF\",4.0,0,1,0,1,-1); // anim
    }
    }
[/pawn]
Azt akarnam meg tudni hogy hogyan csinalhatom hogy az animaciot csak azok hajtsak vegre akik 30.0 kozelben vannak.(A jatekos aki hasznalja a parancsot semmit sem csinaljon).
Szerintem a
[pawn]for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)[/pawn]
sorral van gond.Meg probaltam ugy is hogy:
[pawn]
for(new i; i < MAX_PLAYERS - playerid ; i++)
[/pawn]
azaz hogy minden jatekos kiveve a jatekos aki a parancsot hasznalja,viszont barhogy is csinalom, az en emberem vegre hajtja a skint.
Elore is koszonom.Most eppen a scriptemen dolgozom.Hogy mi az azt majd fel teszem ide is viszont kozben adodott egy kis gond.
Tegyuk fel hogy:
[pawn]
new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
[/pawn]
Utana a parancsnal:
[pawn]
GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.0, sx, sy, sz))
    {
        ApplyAnimation(i, \"PED\", \"BIKE_FALL_OFF\",4.0,0,1,0,1,-1); // anim
    }
    }
[/pawn]
Azt akarnam meg tudni hogy hogyan csinalhatom hogy az animaciot csak azok hajtsak vegre akik 30.0 kozelben vannak.(A jatekos aki hasznalja a parancsot semmit sem csinaljon).
Szerintem a
[pawn]for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)[/pawn]
sorral van gond.Meg probaltam ugy is hogy:
[pawn]
for(new i; i < MAX_PLAYERS - playerid ; i++)
[/pawn]
azaz hogy minden jatekos kiveve a jatekos aki a parancsot hasznalja,viszont barhogy is csinalom, az en emberem vegre hajtja a skint.
Elore is koszonom.

Gond a isplayerinrangeofpoint al
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 14. - 13:14:24 »
0 Show voters
Próbáld így:
 

GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.0, sx, sy, sz)&&i!=playerid)
    {
        ApplyAnimation(i, \"PED\", \"BIKE_FALL_OFF\",4.0,0,1,0,1,-1); // anim
    }
    }

Gond a isplayerinrangeofpoint al
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 14. - 13:15:50 »
0 Show voters
Pill megprobalom...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 14. - 13:27:29 )

Sajnos nem megy ...Probalgatom meg
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 14. - 13:27:29 írta xSkillZ7x »

dexi

  • Vendég
Gond a isplayerinrangeofpoint al
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 14. - 13:43:08 »
0 Show voters
esetleg a for ciklus alá:
 
if(i != playerid)
{
....

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal