Csáó Ez Így jó??
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <kfugg>
CMD:armour(playerid){
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1242, 2, 0.029999, 0.039999, 0.000000, 2.459999, 89.699989, -3.000000, 1.700000, 2.119999, 1.719999);
SetPlayerArmour(playerid,100);
SCM(playerid,-1,\"[szerver] : Sikeresen Feltöltötted az armourod\");
return 1;}
CMD:armourki(playerid){
RemovePlayerAttachedObject( playerid, 0);
SetPlayerArmour(playerid,0);
SCM(playerid,-1,\"[szerver] : Sikeresen eltüntetted az armourod\");
return 1;}
Fontos : Nem Teszteltem!!
bocs nem CMD-be kéne nekem ha nem így kéne if(strcmp(cmd
#include a_samp
#include kfugg
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if (strcmp(\"/armour\", cmdtext, true, 10) == 0){
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1242, 2, 0.029999, 0.039999, 0.000000, 2.459999, 89.699989, -3.000000, 1.700000, 2.119999, 1.719999);
SetPlayerArmour(playerid,100);
SCM(playerid,-1,\"[szerver] : Sikeresen Feltöltötted az armourod\");
return 1;}
if (strcmp(\"/armourk\", cmdtext, true, 10) == 0){
RemovePlayerAttachedObject( playerid, 0);
SetPlayerArmour(playerid,0);
SCM(playerid,-1,\"[szerver] : Sikeresen eltüntetted az armourod\");return 1;}
return 0;}
itt van :D
1 eror van benne a kfugg include-ba
#define SCM SendClientMessage
akkor ted be ezt a sort és vedd ki az includet