GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Jim Toretto - 2016. Október 20. - 09:19:56

Cím: Gögővel fegyver elővétel
Írta: Jim Toretto - 2016. Október 20. - 09:19:56
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy mivel is lehetne azt megoldani hogy a játékos ne tudja görgővel elővenni a fegyveret ? Egy dolgot próbáltam az az OnPlayerWeaponChange, hogy elővette-e a fegyvert ha igen akkor elrakattam vele. De ezzel a baj az hogy előlehet még így is a görgővel buggoltatni a fegyvert. Láttam már szerveren olyant hogy hiába tekergettem a görgőt eggyátalán nem hozta elő a fegyvert kizárólag csak paranccsal. Hogyan lehetne ezt megoldani ? A válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Gögővel fegyver elővétel
Írta: Riky35800 - 2016. Október 21. - 06:32:52
Láttam már szerveren olyant hogy hiába tekergettem a görgőt eggyátalán nem hozta elő a fegyvert kizárólag csak paranccsal.[/quote]
Azt az \"egyáltalán\" szó szerint érted? Biztos nem MTA-n láttad? Class, SeeRPG módokban is régebb, ha tekergetted a görgőt, egy pár századmásodpercre mindig megjelent a fegyver a kezedbe, aztán rögtön el is tünt. Class-on ha jól tudom úgy volt megoldva később, hogy gyakorlatilag nem volt nála fegyver hanem a reg regrendszerbe lementették a fegyver ID-t, és töltényt És mikor beírtad a parancsot, akkor megnézi az .Ini fájl-ba, hogy van-e neki ilyen fegyvere, és ha igen akkor GivePlayerWeapon
Ha tévedek, akkor bocsánat még elég kezdő vagyok. Én biztos így oldanám meg, persze biztos van más módja.
De talán egy kicsit részletesebben leírhatnád, hogy konkrétan mi a gáz. Ha sokat görgőzöl, akkor rendesen előveszi, vagy csak az a probléma, hogy egy másodpercre megjelenik, és eltűnik?
Cím: Gögővel fegyver elővétel
Írta: Flash - 2016. Október 21. - 13:40:21
[gmod]tomi0080 +20%[/gmod]
Cím: Gögővel fegyver elővétel
Írta: TengeriMalac - 2016. Október 21. - 21:34:26
public OnPlayerUpdate(playerid) { 
    if(GetPlayerWeapon(playerid != 0) SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
    return 0;
}