Szerző Téma: Munka script  (Megtekintve 2418 alkalommal)

Munka script
« Dátum: 2011. május 03. - 18:37:29 »
0 Show voters
Sziasztok!!
Egy munka scriptet akkarok csinálni. 3 db munka lenne benne. Pizzás, rendõr, taxis. Tudna valaki segiteni hogy csináljam meg ezeket, vagy tudtok adni egy linket amibe szépen le van irva?
üdv

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Munka script
« Válasz #1 Dátum: 2011. május 04. - 11:10:45 »
0 Show voters
gteam-al csináld sztem

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Munka script
« Válasz #2 Dátum: 2011. május 04. - 15:29:50 »
0 Show voters

Munka script
« Válasz #3 Dátum: 2011. május 04. - 20:40:56 »
0 Show voters
Ez eddig jó, viszont azt akkarom megtudni hogy mondjuk pizzafutárnak hogy tudom azt megoldani hogy 1-szer ide másszor meg oda keljen elmennie.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Munka script
« Válasz #4 Dátum: 2011. május 05. - 07:47:23 »
0 Show voters
SetPlayerCheckPoint

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Munka script
« Válasz #5 Dátum: 2011. május 05. - 15:44:52 »
0 Show voters
Tessék elkészítettem a pizzás CP-ket példának
Javítás
A koordinátákat majd írd át, a megfelelõre
SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5);
A piros a koordináta, a zöld pedig a checkpoint mérete.
Persze ezt a scriptet lehet még kiegészíteni, pl hogy csak pizzaboy motorban sikerüljön munkába állni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 05. - 20:41:59 írta Buba »

Munka script
« Válasz #6 Dátum: 2011. május 05. - 16:30:50 »
0 Show voters
SetPVarInt Ez mi lenne?

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Munka script
« Válasz #7 Dátum: 2011. május 05. - 20:39:01 »
0 Show voters
SetPVarInt az ad neki egy változót amit GetPVarInt-tel lekérhetünk.
Példa:
[pawn]SetPVarInt(playerid,\"Weapon\",22);[/pawn]
magyarázat:
Weapon
Változó neve, a lekérésnél ezt használjuk
22
Változó értéke, a lekérésnél ezt kaphatjuk meg.
[pawn]GetPVarInt(playerid,\"Weapon\");[/pawn]
Így ha meg volt adva a játékosnak a \"Weapon\" értéke, akkor vissza fog térni jelen esetben 22-vel.
Ezt használhatjuk így is:
[pawn]GivePlayerWeapon(playerid,GetPVarInt(playerid,\"Weapon\"),150);[/pawn]
És ezzel az eljárással a checkpointot és lekérhetjük.
Remélem érthetõ.
Ja és nem jó amit adtam forrás, itt a javítás(else if helyett if-et írtam)
Itt a link
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 05. - 20:41:04 írta Buba »

Munka script
« Válasz #8 Dátum: 2011. május 06. - 06:05:38 »
0 Show voters
köszi zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal