Mód elején létrehoztam egy globális változót.
new 3dtext[MAX_PLAYERS][32];
Egy függvénybe hozzárendeltem egy string értéket.
Aztán egy másik függvényben nulláznám a változó értékét, vagy értéket adnák neki akkor ezt írja ki:
3dtext[playerid] = \"kutya\";
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
És ez miért van?
Mindent jól csináltam, értem, hogy azt írja ki, hogy túl kicsi a tömb mérete, de hát a tömb mérete megfelelõ.
Ne használd azonosításra a \'3dtext\'-et. Valamint a helyes alkalmazási mód:
new Text3D: szoveg[MAX_PLAYERS][32];
Értem, hogy nem a legjobb változónév, de hiába írom át a változó nevét a hiba akkor is fenáll.
Pontosabban leírom a kérdést.
Létrehozok egy globális tömböt, és értéktípusként stringet adok meg.
OnDialogResponse függvény alatt egy dialoban értéket adok.
De egy másik helyen, rendelnék hozzá új értéket, vagy nulláznám.
Hiába jó a tömb mérete hiába csinálom jól akkor is ezt írja ki és nem tudom, hogy miért.
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Köszönöm a választ, de az igazi probléma az, hogy létrehozok egy globális változót, és adtam neki értéket.
Viszont egy függvényben pl: szeretnék értéket adni neki:
globális változó neve = \'0\';
Erre ír hibát ki a fordító.
De ha egy másik változónak adok értéket, és azt rendelem hozzá, akkor is ezt a hibát írja ki a fordító.
És ötletem sincs, hogy miért írja ki ezt a hibát a fordító, mert nem tömb mérete a hiba.
globális változó neve = 0;
Karakter(lánc) esetén:
new var[6] = \"Nulla\";
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Így csináltam én is, nem a változó nevével és típusával nem a gond.
Nem az a gond.
enum info
{
VehPlate[32],
Admin
}
pInfo[playerid][info];
Egy függvénybe adok neki értéke, pl:
pInfo[playerid][VehPlate] = \'macska\';
Egy másik függvényben nulláznám.
pInfo[playerid][VehPlate] = \'0\';
De nem engedi mert mindig ezt írja ki:
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small