Helló!
Objektet szeretnék lerakni magam elé és amit találtam rá az a GetXYInFrontOfPlayer függvény, csak én azt nem nagyon értem, nem tudom használni. Szeretnék egy példát látni hogy valamennyire is megértsem.
Amihez használni szeretném például az így néz ki jelenleg:
CMD:ujvalami(playerid,params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
CreateObject(valamiid,x,y,z, 0.00000, 0.00000, a);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z+3);
return 1;
}
Ehhez szeretném felhasználni, igazából így már mûködik \"normálisan\", a player poz-ra rakja majd felé spawnol ahogy az látszik, de ha én azt szeretném megoldani hogy elé tegye le akkor azt hogy?
GetXYInFrontOfPlayer-re amiket találtam. (és ezeket nem tudom felhasználni)
stock Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
else GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
return a;
}
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if (GetPlayerVehicleID(playerid))
{
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}