- 
				Hy
 A kérdés egyértelmû!
 Megpróbáltam volna összedobni egy fügvényt, de nem jó valamiért...
 Pls help
 
 
 stock CreateVehicle2(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay)
 {
 new Vehicle = CreateVehicle(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay);
 SetGVarInt(\"VehicleColor1\", color1, modelid);
 SetGVarInt(\"VehicleColor2\", color2, modelid);
 return Vehicle;
 }
 #define CreateVehicle CreateVehicle2
 stock DestroyVehicle2(vehicleid)
 {
 DeleteGVar(\"VehicleColor1\", vehicleid);
 DeleteGVar(\"VehicleColor2\", vehicleid);
 return DestroyVehicle(vehicleid);
 }
 #define DestroyVehicle DestroyVehicle2
 stock GetVehicleColor(vehicleid,&color1,&color2)
 {
 color1 = GetGVarInt(\"VehicleColor1\", vehicleid);
 color2 = GetGVarInt(\"VehicleColor2\", vehicleid);
 return 1;
 }
 
 
- 
				stock CreateVehicle2(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay)
 {
 new Vehicle = CreateVehicle(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay);
 SetGVarInt(\"VehicleColor1\", color1, Vehicle);
 SetGVarInt(\"VehicleColor2\", color2, Vehicle);
 return Vehicle;
 }
 #define CreateVehicle CreateVehicle2
 
- 
				SZerintem az úgy nem jó ;)
 Pls valami más megoldást Thx
- 
				SZerintem az úgy nem jó ;)
 Pls valami más megoldást Thx
 
 
 
 
 stock CreateVehicle2(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay)
 {
 new Vehicle = CreateVehicle(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay);
 SetGVarInt(\"VehicleColor1\", color1, Vehicle);
 SetGVarInt(\"VehicleColor2\", color2, Vehicle);
 return Vehicle;
 }
 #undef CreateVehicle
 #define CreateVehicle CreateVehicle2
 
 
 
 
 A másik pedig, hogy elég furcsa dolog egy változóra létrehozni ~2000 jármûvet.
- 
				Milyen egy változóra?Ez egy lokális változó...Az undef nem kell.
			
- 
				
 stock CreateVehicle2(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay)
 {
 new formazas[50 + 1];
 new Vehicle = CreateVehicle(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawn_delay);
 format(formazas, sizeof(formazas), \"Vehicle%dColor1\", Vehicle);
 SetGVarInt(formazas, color1, Vehicle);
 format(formazas, sizeof(formazas), \"Vehicle%dColor2\", Vehicle);
 SetGVarInt(formazas, color2, Vehicle);
 return Vehicle;
 }
 #undef CreateVehicle
 #define CreateVehicle CreateVehicle2
 
 
- 
				Ebben igazad van Drake,ezt nem figyeltem,amúgy egy egyszerû, VehicleColors mátrix-al egyszerûbben meglehet oldani.
 Valahogy így gondoltam:
 
 
 new VehicleColors[MAX_VEHICLES][2];
 stock ex_CreateVehicle(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay)
 {
 new VehicleID = CreateVehicle(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay);
 VehicleColors[VehicleID][0] = color1;
 VehicleColors[VehicleID][1] = color2;
 return VehicleID;
 }
 #define CreateVehicle ex_CreateVehicle
 stock GetVehicleColor(vehicleid,&color1,&color2)
 {
 color1 = VehicleColors[vehicleid][0];
 color2 = VehicleColors[vehicleid][1];
 return 1;
 }
 
- 
				Inkább GVar-al, vagy sima new VehicleColors[MAX_VEHICLES][2]; -vel oldjam meg, mert a 2.-at azt én is tudom...
 Azért nyitottam ezt a témát, mert nem értettem a GVart, holott láttam topisokat, és mondják, hogy ez gyors meg stb...
 Csak ahogy megvannak adva az információk, akkor ott az \"ID\" paraméter nem volt világos, na m1 THX