public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(pSpeedBoost[playerid] == true) { if(newkeys & KEY_SPRINT) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z); SetPlayerVelocity(playerid,x+(x/4),y+(y/4),z+(z/4)); } } if(BiggestJump[playerid] == true) { if(newkeys & KEY_JUMP) { SetPlayerVelocity(playerid,0.0,0.0,0.2); } } } return 1;}
SetPlayerVelocity(playerid,x+x(/4),y+(y/4),z+(z/4));
SetPlayerVelocity(playerid,x+(x/4),y+(y/4),z+(z/4));
#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(pSpeedBoost[playerid] == true) { if(PRESSED(KEY_SPRINT)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z); SetPlayerVelocity(playerid,x+(x/4),y+(y/4),z+(z/4)); } } if(BiggestJump[playerid] == true) { if(PRESSED( KEY_SPRINT )) { SetPlayerVelocity(playerid,0.0,0.0,0.2); } } } return 1;}
PRESSED definíció és newkeys & KEY_AKARMI ugyanaz, de egy próbát megér.
PRESSED definíció és newkeys & KEY_AKARMI ugyanaz, de egy próbát megér. A pressed az amikor lenyomva tartjaA newkeys az pedig egy nyomásraTudomásom szerint [/quote]pressed = lenyomvaTehát ugyanaz,csak a definíció még ellenörzi az oldkeys-t is.Most esett le!SZerintem ez volt a hiba: if(newkeys & KEY_JUMP == KEY_JUMP) nem if(newkeys & KEY_JUMP) Szerk:Megelõztek.
if(newkeys & KEY_JUMP == KEY_JUMP)
if(newkeys & KEY_JUMP)
PRESSED definíció és newkeys & KEY_AKARMI ugyanaz, de egy próbát megér. A pressed az amikor lenyomva tartjaA newkeys az pedig egy nyomásraTudomásom szerint [/quote]pressed = lenyomvaTehát ugyanaz,csak a definíció még ellenörzi az oldkeys-t is.Most esett le!SZerintem ez volt a hiba: if(newkeys & KEY_JUMP == KEY_JUMP) nem if(newkeys & KEY_JUMP) Szerk:Megelõztek. [/quote]Már bocs, de ez hülyeség, mellesleg errort kapnék rá.
#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
Már bocs,de miért lenne hülyeség?Érdekes,nekem nincs rá error,és nézd csak meg jobban a defiíciót: #define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) newkeys & (%0)) == (%0))newkeys & KEY_JUMP == KEY_JUMPA () jelek most nem számítanak.
Már bocs,de miért lenne hülyeség?Érdekes,nekem nincs rá error,és nézd csak meg jobban a defiíciót: #define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) newkeys & (%0)) == (%0))newkeys & KEY_JUMP == KEY_JUMPA () jelek most nem számítanak. Mûveletek végzésénél (mint itt is), igenis számítanak, különben össze kavarodik az egész. [/quote]Jó,de félreértetél Én úgyértettem,nézze meg hogy zárójelek nélkül a 2 kód ugyanaz,csak az összehasonlítás kedvéért.Egyébként igazad van,és úgylátszik még mindig nem mûködik...