stock GetPlayerRatio(playerid){new Float:ratio;new halal[MAX_PLAYERS];if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0){halal[playerid] = 1;}else{halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];}ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid];return ratio;}
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(952) : error 017: undefined symbol \"Deaths\"C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(958) : error 017: undefined symbol \"Deaths\"C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(961) : warning 213: tag mismatchPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
enum pInfo{deaths,Tk,Admin}new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];stock GetPlayerRatio(playerid){new Float:ratio;new halal[MAX_PLAYERS];if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0){halal[playerid] = 1;}else{halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];}ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid];return ratio;}
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\samp cuccok\\szerverek\\xsamp\\gamemodes\\PLGV4.0.pwn(961) : warning 213: tag mismatchPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning.abban a sorban ez van:return ratio;
A tag mismatch azt jelenti, hogy rossz formátumú. Tehát itt ahogy Dfoglalo írta töröld ki a Float-ot, mert az lebegõpontos változó.(pl.: 3,14) [/quote]Szerintem egyzserûbb valós számnak hívni Habár itt SAMP-on tényleg lebegõpontosnak szokás hívni.Amúgy ez a cucc mi a s*@rra jó? Látom nagyon kezdõ vagy. Máskor a kiemelt mában kérdezz errort, valamint ha ráguglizol, azonnal kidobja a megoldást... A kis- és nagybetûkre pedig figyelj oda! Float pedig akkor kell, ha pl. egy koordinátát tárolsz el egy változóba. Te most sima számot, integert adsz értekül a változóhoz, nem pedig floatot.
stock GetPlayerRatio(playerid){ new ratio; // Létrehozol egy ratio nevû változót new halal[MAX_PLAYERS]; // Meg egy halalt is if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0) // Ha a deaths egyenlõ 0-val { halal[playerid] = 1; // A halalt beállítod 1-re } else // De ha nem { halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths]; // Akkor beállítod a halal változó érteket annyira, amennyi a deaths változó érteke } ratio=GetPlayerScore(playerid)/halal[playerid]; // Majd lekérdezed a játékos pontját, amit elosztasz a halal változó ertékével, és az eredményt megadod a ratio változó értékeként return ratio; // Visszatérsz a ratioval}
onplayer conect alatt: rat[playerid] = TextDrawCreate(454.000000, 437.000000, \"~g~RATIO:0.00\");TextDrawBackgroundColor(rat[playerid], 255);TextDrawFont(rat[playerid], 1);TextDrawLetterSize(rat[playerid], 0.500000, 1.000000);TextDrawColor(rat[playerid], -1);TextDrawSetOutline(rat[playerid], 1);TextDrawSetProportional(rat[playerid], 1);TextDrawHideForPlayer(playerid,rat[playerid]);spawnnál és halálnál:new TD7[30];format(TD7,sizeof(TD7),\"~g~RATIO:%0.2f\",GetPlayerRatio(playerid));TextDrawHideForPlayer(playerid,rat[playerid]);TextDrawSetString(rat[playerid],TD7);TextDrawShowForPlayer(playerid,rat[playerid]);