Enum:
enum pAdat
{
Admin,
Nem,
Skin,
Rang,
Reg,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:Angle,
Bank,
Penz,
Float:Melleny,
UzemanyagosKanna,
UzemanyagosKannaMennyiseg, //Játékosinteriort kell menteni!
Interior
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
Ahogy menteném :
stock JatekosMentes(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
JatekosInfo[playerid][X] = x;
JatekosInfo[playerid][Y] = y;
JatekosInfo[playerid][Z] = z;
JatekosInfo[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
JatekosInfo[playerid][Melleny] = armour;
format(Fajl,sizeof(Fajl),PPATH,JatekosNev(playerid));
dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",JatekosInfo[playerid][Admin]);
dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][Nem]);
dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][skin]);
dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",JatekosInfo[playerid][Rang]);
dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
dini_IntSet(Fajl,\"Bank\",JatekosInfo[playerid][bank]);
dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]);
dini_IntSet(Fajl,\"Melleny\",JatekosInfo[playerid][Melleny]);
dini_IntSet(Fajl,\"UzemanyagosKanna\",JatekosInfo[playerid][uzemanyagosKanna]);
dini_IntSet(Fajl,\"UzemanyagosKannaMennyiseg\",JatekosInfo[playerid][uzemanyagosKannaMennyiseg]);
dini_IntSet(Fajl,\"Interior\",GetPlayerInterior(playerid));
}
az enumnál próbáltam csak simán melléynt adni, vagy Float:mellényt , és dininél INTsetel menteni meg floattal menteni de a jatekosinfo[melleny]=armour -nál akkor is warning tag mismatch