-
Sziasztok!
Létrehoztam egy GangZone-t, és az a baj vele, hogy miután megjelenik a játékosnak a mapon, és a játékos mozog, akkor össze-vissza ugrál vagy az egész mapon látszódik stb..
new zone;
zone = GangZoneCreate(2272.161621, -263.262451,1872.348144, -14.948485);
GangZoneShowForAll(zone,0x00FF00D0);
-
Evel nincs gond. Viszont ha bemásolnád a felette és alatta levõ kódokat lehet hogy meg tudnám csinálni.
Am mi allá raktad be ezt a kódot?
-
OnGameModeInit-hez raktam
-
Ilyen nekem is volt anno a BF szerómon,sokáig nem sikerült rájönnöm,azt egyszer láttam egy hozzászólást kurtától,ami elméletileg megoldja a problémát(még nem teszteltem).
A megoldás:
Felcseréled a 2-2 X,Y koordinátát.
Tehát:
GangZoneCreate(1872.348144, -14.948485,2272.161621, -263.262451);
-
Nem jó :( :-[
-
Én scriptben csináltam meg a gangzonéimat.
Megcsináltam neked is úgy ahogy nekem van és nem kéne ugrálnia:
#include <a_samp>
#include <a_players>
#include <streamer>
new zone;
public OnFilterScriptInit()
{
zone = GangZoneCreate(2272.161621, -263.262451, 1872.348144, -14.948485);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
GangZoneShowForAll(zone,0x00FF00D0);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
GangZoneDestroy(zone);
return 1;
}