GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: inf - 2014. február 09. - 09:35:29

Cím: GangZone
Írta: inf - 2014. február 09. - 09:35:29
Sziasztok!
Elkezdtem készíteni gang egy zone war modot de elakadtam ott hogy azt hogyan lehet lekérdezni hogy egy játékos zónában van e.
Tehát az kellene hogy hogyan lehet lekérni hogy a játékos belép egy gangzone-ba vagy kilépett egy gangzónából.
Cím: GangZone
Írta: Dfoglalo - 2014. február 09. - 12:03:43
Használd a streamer plugin aerait.
Cím: GangZone
Írta: inf - 2014. február 09. - 12:12:28
Ezt mondod? :D
 
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid);
native IsPointInDynamicArea(areaid, Float:x, Float:y, Float:z);
native IsPointInAnyDynamicArea(Float:x, Float:y, Float:z);
native AttachDynamicAreaToObject(areaid, objectid, type = STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC, playerid = INVALID_PLAYER_ID);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();
Cím: GangZone
Írta: Dfoglalo - 2014. február 09. - 12:30:33
Igen, de pont a be- és kilépés lemaradt. És mivel a gangzone négyszögletes, ezért neked a következõk fognak kelleni:
 
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);
Cím: GangZone
Írta: inf - 2014. február 09. - 13:20:21
Köszi!