Szerző Téma: Valami streamert ajánljatok!  (Megtekintve 1411 alkalommal)

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Dátum: 2010. Július 26. - 10:16:31 »
0 Show voters
Hali, szeretnék valami rendes stremert, ami nagyon sok objectet fel tud ismerni, mert neke mmost xStreamerem van és a fontosabb objecteket nem jeleníti meg! Ha valaki segítene megköszönöm!
oldschool

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #1 Dátum: 2010. Július 27. - 13:19:00 »
0 Show voters

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #2 Dátum: 2010. Július 28. - 11:36:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: StaR date=1280229540\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2607\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Streamer Plugin
 
404
oldschool

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #3 Dátum: 2010. Július 28. - 12:13:27 »
0 Show voters
TS]\" post=\"70196\" timestamp=\"1280309787\"]

Streamer Plugin
 
[/quote]404
[/quote]
Hát pedig a link müködik....

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #4 Dátum: 2010. Július 28. - 12:28:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1280312007\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2607\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

TS] link=topic=6016.msg70196#msg70196 date=1280309787]

Streamer Plugin
 
404
[/quote]
Hát pedig a link müködik....
 
[/quote]A link az lehet hogy muködik csak nem adja be mert 404-et ad ki :D
oldschool

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #5 Dátum: 2010. Július 28. - 14:06:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1280316983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2607\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Streamer Plugin v2.3.8
Ez egy részletes streamer samp 0.3-hoz. Lehet vele végtelen Objectokat, Pickupokat, Checkpointokat, Verseny Checkpointokat, Pálya ikonokat és 3D Texteket lerakni. Ezenkívül kezel még Arénákat is. C++ al van írva, teház plugin. Használata nagyon egyszeru és a PAWNO is gyorsan kezeli. Crashelni nem fog, ettol nem kell félni :)
Készíto: Incognito
(Én fordítottam, vannak biztos benne fordítási hibák. Szval nem kell lecseszni ezér, thx : D)
Függvények
Állításra szolgáló fuggvények:
native Streamer_TickRate(rate);
native Streamer_MaxItems(type, items);
native Streamer_VisibleItems(type, items);
Felújítások:
native Streamer_Update(playerid);
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
Adat manipulációk:
native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result);
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data);
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value);
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
Egyéb:
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id);
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type);
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type);
Objectok:
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);
native CreateDynamicObjectEX(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz); // Ez egy Goldkiller által készített kiegészíto, amely a látótávolságot szabványosra állítja, jelentosen feljavítva a megjelenést.
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed);
native StopDynamicObject(objectid);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();
Pickupok:
native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();
Checkpointok:
native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();
Verseny Checkpointok:
native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();
Map Iconok:
native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, markertype, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicMapIcon(iconid);
native IsValidDynamicMapIcon(iconid);
native DestroyAllDynamicMapIcons();
native CountDynamicMapIcons();
3D Textek:
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, text[]);
native DestroyAllDynamic3DTextLabels();
native CountDynamic3DTextLabels();
Arénák:
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();
Callbacks
forward OnDynamicObjectMoved(objectid);
forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);
Defincíciók
 

#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0)
#define STREAMER_TYPE_PICKUP (1)
#define STREAMER_TYPE_CP (2)
#define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3)
#define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4)
#define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5)
#define STREAMER_TYPE_AREA (6)

 
Enumerátorok
 

enum
{
E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER,
E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE,
E_STREAMER_COLOR,
E_STREAMER_DISTANCE,
E_STREAMER_DRAW_DISTANCE,
E_STREAMER_EXTRA_ID,
E_STREAMER_INTERIOR_ID,
E_STREAMER_MARKER_TYPE,
E_STREAMER_MAX_X,
E_STREAMER_MAX_Y,
E_STREAMER_MAX_Z,
E_STREAMER_MIN_X,
E_STREAMER_MIN_Y,
E_STREAMER_MIN_Z,
E_STREAMER_MODEL_ID,
E_STREAMER_NEXT_X,
E_STREAMER_NEXT_Y,
E_STREAMER_NEXT_Z,
E_STREAMER_PLAYER_ID,
E_STREAMER_R_X,
E_STREAMER_R_Y,
E_STREAMER_R_Z,
E_STREAMER_SIZE,
E_STREAMER_SPEED,
E_STREAMER_TEST_LOS,
E_STREAMER_TYPE,
E_STREAMER_WORLD_ID,
E_STREAMER_X,
E_STREAMER_Y,
E_STREAMER_Z
}

 
Egyszerusítés
Ha szeretnéd az alap SA-MP függvényeket használni, akkor nyisd meg a streamer.inc-t és rakd be ezeket a legaljára:
Ez annyit csinál, hogy a dolognak ugyanaz lesz az értéke az egyikfelén is mint a másikon. Pl: CreateObject = CreateDynamicObject , ezt ha beleírod akkor ugyanazt fogja jelenteni mind a ketto.
 

// Objects
#define CreateObject CreateDynamicObject
#define DestroyObject DestroyDynamicObject
#define MoveObject MoveDynamicObject
#define StopObject StopDynamicObject
#define SetObjectPos SetDynamicObjectPos
#define GetObjectPos GetDynamicObjectPos
#define SetObjectRot SetDynamicObjectRot
#define GetObjectRot GetDynamicObjectRot
#define IsValidObject IsValidDynamicObject
#define DestroyAllObjects DestroyAllDynamicObjects
#define CountObjects CountDynamicObjects
// Pickups
#define CreatePickup CreateDynamicPickup
#define DestroyPickup DestroyDynamicPickup
#define IsValidPickup IsValidDynamicPickup

 
Gyors használat
Elso, hozz létre a szerver mappádban egy plugins nevu mappát húzd bele a streamer.dll et és a streamer.so -t.
Ezután írd bele a server.cfg be az Operációs Rendszernek megfeleloen.
Windows:
 

plugins streamer

 
Linux:
 

plugins streamer.so

 
Tovább, szúrd be az #include <a_samp> alá ezt :
 

#include <streamer>

 
Ezután a funkciókat át kell alakítani azokarta amik fent le vannak íva
Megyjegyzés
- Alap tickrate: 100
- Alapból maximum dolgok: nincs (végtelen)
- Egyszerre betöltheto tárgyak: 254 (object); 2048 (pickup); 1024 (3D text)
- A -1 az alap paraméter itt: (worldid, interiorid, és playerid), ha ezt írod akkor minden játékosnak és minden interiorban/wirtual world be meg fog jelenni.
- 10,000 Object felett kicsit lassabban updatezza a Streamer_UpdateEx, naggyából 1 másodperc.
- Nem kell minden dolgot streamelve használni (pickupok, 3D textek, stb). De ha nem streamelve használod akkor ne használd a fügvényeket.
- Vigyázz, hogy a streamelt dolgokat ne keverd a nem streamelt dolgokkal, mert akkor nem fog jól menni.
- Használd a Streamer_UpdateEx az  OnPlayerRequestClass alatt, hogy újratöltsd a játékos dolgait.
- Teleportoknál használd a Streamer_UpdateEx függvényt, hogy felújítsa a körülötted lévo dolgokat!
- Az objectokat konvertáld y_object formátumba ( a konvertálóba válazd a YSI-t ), konvertáló: Advanced Converter
- Használd az adat manipulációs függvényeket (note the use of the defines and the enumerator above):
 

Streamer_SetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, gObject, E_STREAMER_MODEL_ID, 1225);

 
Letöltés:
Server Plugin (Windows and Linux) (Mirror)
Source Code (Cross-Compatible) (Mirror)
Alapból az objectokat nem valami hudejól kezeli, van hozzá egy kiegészíto. Letoltés: Streamer Addon
Ha windows on futtatod akkor szükésged van a .Net Keretrendszer 3.5 re. Letöltés Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 vagy újabbra.
 

[/quote]Hát enne most aztán sok értelme volt. 404 Másik meg valami harndrangSystem 1.0
oldschool

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #6 Dátum: 2010. Július 28. - 14:29:20 »
0 Show voters
Már nem  ;D Link javítva.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Valami streamert ajánljatok!
« Válasz #7 Dátum: 2010. Július 28. - 14:29:55 »
0 Show voters
TS]\" post=\"70235\" timestamp=\"1280318818\"]
Hát enne most aztán sok értelme volt. 404 Másik meg valami harndrangSystem 1.0
 
[/quote]
És mi lenne ha nem minden problémádra tolünk várnád a választ ?!
 
Download
Server Plugin (Windows and Linux) (Mirror)
Source Code (Cross-Compatible) (Mirror)
If you are running Windows, you must install the Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 or higher.
[/quote]
E: Már kurta írt... :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal