Üdv!Te csináltad?
Leírtam külföldi sa-mp fórumra is de nem nagyon reagáltak remélem itt tudnak segíteni.
Csináltam egy in-game Gangwar FS-t tökéletesen mûködik csakhogy ha meghal az emberke akkor nem az õ általa kiválasztott csapatban ill. helyen éled hanem amit kiválasztott a szerverhez csatlakozása idején.Kihangsúlyozom ez In-game tehát az alap skin kiválasztása után kerül rá sor GUI segítségével a /gangwar parancssal.
bemásoltam a legfontosabb darabot remélem válaszol valaki és tud is megoldást.
Próbálgattam már 1-2 dolgot ami talán orvosolná a dolgot de annyira jutottam hogy esetleg a
public OnPlayerDeath (playerid, killerid, reason) alá kellene írni valamit mint például az if -el kezdõdõ parancssorok.
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 4500)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);
SetPlayerTeam(playerid, 1);
SetPlayerPos(playerid, 2510.9182,-1667.1847,13.5677);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 108.3680);
SetPlayerSkin(playerid, 107);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"You joined the GROVE-TEAM!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Use /exitgw to exit gangwar!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
}[/pawn]
köszönettel, Sajtos
Te csináltad?
Üdv!
Leírtam külföldi sa-mp fórumra is de nem nagyon reagáltak remélem itt tudnak segíteni.
Csináltam egy in-game Gangwar FS-t tökéletesen mûködik csakhogy ha meghal az emberke akkor nem az õ általa kiválasztott csapatban ill. helyen éled hanem amit kiválasztott a szerverhez csatlakozása idején.Kihangsúlyozom ez In-game tehát az alap skin kiválasztása után kerül rá sor GUI segítségével a /gangwar parancssal.
bemásoltam a legfontosabb darabot remélem válaszol valaki és tud is megoldást.
Próbálgattam már 1-2 dolgot ami talán orvosolná a dolgot de annyira jutottam hogy esetleg a
public OnPlayerDeath (playerid, killerid, reason) alá kellene írni valamit mint például az if -el kezdõdõ parancssorok.
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 4500)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);
SetPlayerTeam(playerid, 1);
SetPlayerPos(playerid, 2510.9182,-1667.1847,13.5677);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 108.3680);
SetPlayerSkin(playerid, 107);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"You joined the GROVE-TEAM!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Use /exitgw to exit gangwar!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
}[/pawn]
köszönettel, Sajtos
akkor ez mi?
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=264719
[/quote]
shadee angol forumra is ö rakta ki xD
SetSpawnInfo(playerid, team, skin, x, y, z, weap1, ammo1, weap2, ammo2, weap3, ammo3);
Szia!hello
Megmondom õszintén nem igazán értem mit szeretnél kihozni ebbõl...
Az a bajod, h ha meghal akkor nem rakja vissza?!
SetSpawnInfo(playerid, team, skin, x, y, z, weap1, ammo1, weap2, ammo2, weap3, ammo3);
Én ezzel csinálnám a helyedben...1 sorban amit te 8 sorban írtál...=)
Szerintem ezzel megvan oldva a problémád ha jól értelmeztem a problémád ha nem akkor én vagyok a hülye...:D de ha elmagyarázod jobban akkor tán nagyobb eséllyel tudunk segíteni! ^^
Vampy