Helló! Az lenne a problémám, hogy amikor beirom /szunet és kiválasztom a \" Játék Szüneteltetése \" opciót, akkor egyszerûen kifagy a szerver! Mi lehet a gond? Kérlek segítsetek!
// Dialogos Játék szüneteltetési Rendszer
// Készítette Edy (Zalakaka45)
#include
new jNeve[MAX_PLAYER_NAME], stringname[128], neve2[MAX_PLAYER_NAME];
//-------|Színek|------
#define KEK 0x2641FEAA
//------|Dialógok|------
#define AFK 0
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" AFK Rendszer by Edy Betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, KEK, \"Üdvözöllek a szerveren!\");
SendClientMessage(playerid, KEK, \"A szerver Edy Játék szüneteltetési rendszerét használja!\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/szunet\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/afk\", true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, AFK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szüneteltetési Rendszer\", \"Játék Szüneteltetése\\nFolytatás\" , \"Kiválasztás\", \"Bezárás\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == AFK)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Szunetelteted a jatekot!\", 5000, 2);
GetPlayerName(playerid, jNeve, sizeof jNeve);
format(stringname, sizeof stringname, \"[szunetel]%s\", jNeve);
SetPlayerName(playerid, stringname);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
if(listitem == 1)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Folytatod a jatekot!\", 5000, 2);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPlayerName(playerid, neve2);
}
}
return 1;
}
return 0;
}