Szerző Téma: GameTextFor Font Váltás  (Megtekintve 697 alkalommal)

GameTextFor Font Váltás
« Dátum: 2012. január 26. - 18:18:55 »
0 Show voters
Sziasztok Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy a GameTextFor-t hogy tudom ugy megváltoztatni hogy olyan legyen mint az 1-es TextDraw Font és a kicsinyitését vagy méretét
DE ha nem tudjátok annyi is elég hogy birom pl /af
És akk kiir ja a textdrawot és 5 mp -re rá eltünik  :D

GameTextFor Font Váltás
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 26. - 18:46:29 »
0 Show voters
zamaroht textdraw editorral megtudod csinálni..

GameTextFor Font Váltás
« Válasz #2 Dátum: 2012. január 26. - 19:12:11 »
0 Show voters
Tudom de én úgy akarom hogy beirok egy parancsot és akk kihozza a textdrawotde 5 mp-re rá eltünk

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
GameTextFor Font Váltás
« Válasz #3 Dátum: 2012. január 26. - 20:19:04 »
0 Show voters
Nem teszteltem, de jónak kell lennie.
[pawn]
new Text:HaHaHaText;
public OnGameModeInit()
{
Text:HaHaHaText = TextDrawCreate(x,y,\"_\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/parancs\", true) == 0)
    {
        // SetPlayerPos vagy mittomén amit akarsz
        TextDrawShowForPlayer(playerid, HaHaHaText);
        SetTimerEx(\"Timer\",10000,0, \"d\", playerid);
    return 1;
}
forward Timer(playerid);
public Timer(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, HaHaHaText);
return 1;
}[/pawn]

GameTextFor Font Váltás
« Válasz #4 Dátum: 2012. január 27. - 12:50:38 »
0 Show voters
Thank you Man! Zárok...  :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal