Szerző Téma: Össze olvadnak a dialogok  (Megtekintve 946 alkalommal)

Össze olvadnak a dialogok
« Dátum: 2012. December 02. - 12:03:30 »
0 Show voters
Sziasztok!
Az a problémám, hogy van 2 parancsom, amik elõhoznak 1-1 dialogot, de csak ha az adott ponton vannak.
Ezzel csak az a gond, hogy össze olvadnak, és nem lehet meghatározni külön-külön lévõ pontokat, mert egyiknek az kell, a másiknak meg az :(
Sript:
 
CMD:etterem(playerid, params[])
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 374.1313,-118.8213,1001.4922, 4.0))
{
ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Pizza,DIALOG_STYLE_LIST,\"Étkezde\",\"Pizza-Szalámis($5.000)\\nPizza-Magyaros($5.000)\\nPizza-Tenger gyümölcsei($5.000)\\nHús-Steak($5.000)\\nHús-Rántott($5.000)\\nHús-Nyers :D ($5.000)\\nHamburger-Csirkés($5.000)\\nHamburger-Marha húsos($5.000)\\nHotdog($5.000)\",\"Nyami *-*\", \"Inkább éhezek!\");
}
else Msg(\"{FFFF00}Nem vagy étkezdében!\");
return 1;
}
CMD:pia(playerid, params[])
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 498.5911,-76.0362,998.7578, 4.0))
{
ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Pia,DIALOG_STYLE_LIST,\"Bár pult\",\"Bor ($2000)\\nSör ($1000)\\nWhisky ($6000)\\nVodka ($10.000)\\nPina Colada ($20000)\\nPálinka ($8000)\",\"Bepiálok!\", \"Áhh...\");
}
else Msg(\"{FFFF00}Nem vagy kocsmában!\");
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
    if(dialogid == Dialog_Pizza)
    {
        if(!response) return Msg(\"{FFFF00}Úgy döntöttél, nem veszel semmit\");
        if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
        if(listitem == 1) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
        if(listitem == 2) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 3) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 4) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 5) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 6) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 7) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 8) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
    if(listitem == 9) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
}
    if(dialogid == Dialog_Pia)
{
        if(!response) return Msg(\"{FFFF00}Úgy döntöttél, józan maradsz.Helyes!\");
        if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -2000), SetDrunk(playerid, 1000);
        if(listitem == 1) GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetDrunk(playerid, 1100);
        if(listitem == 2) GivePlayerMoney(playerid, -6000), SetDrunk(playerid, 1400);
    if(listitem == 3) GivePlayerMoney(playerid, -10000), SetDrunk(playerid, 1600);
    if(listitem == 4) GivePlayerMoney(playerid, -20000), SetDrunk(playerid, 3500);
    if(listitem == 5) GivePlayerMoney(playerid, -8000), SetDrunk(playerid, 2000);
}
return 0;
}

 
A SetDrunk-ot ne változtassátok, van rá stockom :D

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Össze olvadnak a dialogok
« Válasz #1 Dátum: 2012. December 02. - 13:15:47 »
0 Show voters
Akárhogy olvasom, nem értem, a problémát.  :hihi:

Össze olvadnak a dialogok
« Válasz #2 Dátum: 2012. December 02. - 13:39:50 »
0 Show voters
Gyere fel szeróra és megmutatom :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 02. - 17:20:27 )

Nah megpróbálom elmagyarázni: Össze kavarodnak a helyek, és egyiket sem lehet használni.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 02. - 17:20:27 írta sticky2 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal