Szerző Téma: Jármû spawner gond  (Megtekintve 638 alkalommal)

Jármû spawner gond
« Dátum: 2012. november 25. - 12:45:07 »
0 Show voters
sziasztok tegnap bele kezdtem egy jármû spawnerba de van egy kis gond ha lehivok valamien kocsit és lehivok még eggyet ha benne ülök éppen amikor lehivtam akkor jó minden eltünik a régi és lehivja az ujjat viszont ha nem vagyok semmien jármûben amiikor lehivok egy ujjat akkor nem törli a régi és ott marad, hogy lehet azt törölni?
 
if(dialogid == DIALOG_MOTOROK)
{
   if(response == 1)
{
    switch(listitem)
    {
               case 0:
       {
                if(kocsilehivva[playerid] == false)
                {
                    new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            vid = CreateVehicle(509,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
              kocsilehivva[playerid]=true;
           }
         else if(kocsilehivva[playerid] == true)
         {
             DestroyVehicle(vid);
              new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
              vid = CreateVehicle(509,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
         }
      }
       case 1:
       {
                if(kocsilehivva[playerid] == false)
                {
                    new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            vid = CreateVehicle(481,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
              kocsilehivva[playerid]=true;
                 }
         else if(kocsilehivva[playerid] == true)
         {
             DestroyVehicle(vid);
              new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
              vid = CreateVehicle(481,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
         }
      }

Jármû spawner gond
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 25. - 13:46:05 »
+1 Show voters
Hozz létre egy vid[MAX_PLAYERS]; -t és old meg így, rövidebb, egyszerûbb.
 

case 0:
{
DestroyVehicle(vid[playerid]);
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
vid[playerid] = CreateVehicle(509, X, Y+2, Z, 0, 0, 0, 0);
PutPlayerInVehicle(playerid, vid[playerid], 0);
}

Jármû spawner gond
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 25. - 17:59:14 »
0 Show voters
köszi ez megoldotta a gond-ot. ment a +

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal