GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ραυlч - 2012. Október 08. - 17:08:46

Cím: GAmeMode
Írta: ραυlч - 2012. Október 08. - 17:08:46
Üdv!

A következõ lenne a kérésem, ha megoldható.


Van egy Clan War módom ahol van számláló, és csapatnév átíró parancs.


A két parancs neve:/team1 , /team2


Ugye a módon belül textdrawok mutatják az eredményt, ha megöl egy játékost pl. team1 akkor az kap +1 pontot, ha viszont csapaton belül akkor -1 pontot vesz le.


Na nekem csak annyi kellene, h játékon kívül a kliensben a gamemode neve az, ha így néz ki: ALL 0 : 0 ALL , és ha játékon belül átírom a csapat neveit akkor az a gamemode nevében a kliensnél is átváltozzon. Ugyan így a pontoknál is, ha meghal egy játékos +1, ha viszont TEAM KILL adódik -1 pont


Elõre is köszi :D


U.i. a \":\" nem kell megváltozzon.
Cím: GAmeMode
Írta: _I[TM]I_Dexter[CL] - 2012. Október 08. - 17:44:43
Idézetet írta: ραυlч. date=1349708926\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28405\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv!

A következõ lenne a kérésem, ha megoldható.


Van egy Clan War módom ahol van számláló, és csapatnév átíró parancs.


A két parancs neve:/team1 , /team2


Ugye a módon belül textdrawok mutatják az eredményt, ha megöl egy játékost pl. team1 akkor az kap +1 pontot, ha viszont csapaton belül akkor -1 pontot vesz le.


Na nekem csak annyi kellene, h játékon kívül a kliensben a gamemode neve az, ha így néz ki: ALL 0 : 0 ALL , és ha játékon belül átírom a csapat neveit akkor az a gamemode nevében a kliensnél is átváltozzon. Ugyan így a pontoknál is, ha meghal egy játékos +1, ha viszont TEAM KILL adódik -1 pont


Elõre is köszi :D


U.i. a \":\" nem kell megváltozzon.

 
Az a baj hogy a SetGameModeText -nek csak 1 paramétere van a \"szöveg\"...
Szóval próbáltam sscanf -al is hiába írod a \"\" közzé ezt: \"%s\" mert ez 1 paraméter és kéne még 1 neki a Text azaz a szöveg amit írsz.
Szerintem nem valósítható meg..
Dexter
Cím: GAmeMode
Írta: ραυlч - 2012. Október 08. - 20:36:02
Láttam már pár szervernél, de akkor nem tudok, h hogyan oldották meg.
Cím: GAmeMode
Írta: ZyZu. - 2012. Október 08. - 20:42:23
Én még nem láttam ilyet de azért utána nézek a HIV fórumon.. majd írok .
Cím: GAmeMode
Írta: bendor - 2012. Október 08. - 20:44:32
Lekéred változóba,azt meg sendrconcommand setgamemodetext-el kiírod kliensbe.
Cím: GAmeMode
Írta: ZyZu. - 2012. Október 08. - 20:49:41
Szerintem formatal is meg lehet csinálni itt egy leírás:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Format
Vagy
www.wiki.sa-mp.com/wiki/Format
Nem tudom melyik a jó link mert telorol vagyok..
Cím: GAmeMode
Írta: ραυlч - 2012. Október 08. - 21:16:25
Nem igazán vágom, a SA-MP Wiki-s megoldást  :confused:
Cím: GAmeMode
Írta: ZyZu. - 2012. Október 08. - 21:19:52
Pedig szépen le van írva :D Megcsinálom holnap ha sikerül .. :D
Cím: GAmeMode
Írta: ραυlч - 2012. Október 10. - 20:31:50
Senki semmi megoldás?  :-[
Cím: GAmeMode
Írta: bendor - 2012. Október 10. - 20:37:39
Milyen változókba mented az eredményt?
Megírom.
Cím: GAmeMode
Írta: Fl0rian - 2012. Október 10. - 22:03:19
Ezt illeszd be az öléskor, miután a pontot hozzáadta.
 

csapat1score
= változó amibe a pontokat mented(1. csapat)
csapat2score = változó amibe a pontokat mented(2. csapat)
csapat1neve = változó(karakterlánc) amiben az 1. csapat nevét tárolod
csapat2neve = változó(karakterlánc) amiben a 2. csapat nevét tárolod
 
new kimenet[ 64 + 1 ];
format( kimenet, (64), \"hostname %s %d : %d %s\", csapat1neve, csapat1score, csapat2score, csapat2neve );
SendRconCommand( kimenet );