GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2014. május 04. - 11:01:56

Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 04. - 11:01:56
Sziasztok!
Ti találkoztatok már olyannal,hogy valaki nekiugrik a falnak és egybõl meghal(de ez csak szerencse kérdése,játékos függõ)
Leesik a pizzásmotorról és egybõl meghal.Leugrik a mentõs autó tetejérõl,egy ideig lebeg,aztán meghal?
És semmilyen erre utaló dolog nincs a modomban.
Cím: Furcsa halálok
Írta: KovaNovik - 2014. május 04. - 11:28:03
Nekem volt ilyesmi. Seen, vittem valakit a bicaj kormányán, és be volt jelölve a vasazó cp. Amikor belementem, engem levett a bicajról, BOMBER anim, és freeze, a haverom meg a kormányon egybõl meghalt. Nem tudom mi okozhatta.
Ja, meg még akkor volt ilyen, amikor teszteltem a G-Erõ rendszeremet, és amikor leszálltam, ugyr nagy volt a sebességváltozás, és lement elég sok HP-m, volt, amikor meg is haltam.
Nem tudom mi okozhatja, lehet, hogy alap GTA SA(MP) bug. Amúgy, ha nekimegy a \"falnak\" és az a fal nem egyenes, hanem hegyoldal, lehet, hogy pont hibás modellbe megy bele, ott pedig zuham egyet, és azért, az elõfordul, sajnos.
Cím: Furcsa halálok
Írta: skyLine - 2014. május 06. - 00:28:29
Valószínûleg GTA bug lehet. Tapasztaltam már én is ilyet.
Ugye a játékos nem esik le a kocsi tetejérõl, hanem megtartja egy \'rendszer\', na ez a \'rendszer\' úgy érzékeli, hogy a játékos magasabban van mint a talaj és ha odaesel akkor meghalhatsz.
Fõleg teleportálásnál szokott ez lenni.
Magasból ráteleportálsz egy kocsi tetejére (amiben ül valaki) a karaktered zuhan lefelé (egy helyben) , majd egyszer ráesik a kocsi tetejére és azt hiszed, hogy minden ok, de ha leszaladsz róla akkor placcs. Hívhatod a haverokat palacsintázni. :D
Cím: Furcsa halálok
Írta: KovaNovik - 2014. május 06. - 04:02:21
Azesetben teleportálás, ilyesmi után rakj be egy TogglePlayerControllable(playerid, 1);-et, vagy esetleg teleportáld utána a teleportálás (akkor már saját is egyben) pozíciójára, hogy az legyen neki a talaj, mielõtt leesik, vagy mi.
Olyan furcsa bugokat találni néha, ami gyakran abból adódik, ami a singlet széppé teszi.
Cím: Furcsa halálok
Írta: Sentor - 2014. május 06. - 08:25:12
Én csak Single-be találkoztam azzal, hogy mászok fel a dobozokon, aztán Reccs és halál :)
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 06. - 15:39:46
Nem teleportálás.Felugrott a gyerek a mentõautó tetejére,onnan le,a levegõben megállt egy kicsit,majd leesett és meghalt.És ezt többször is lejátszotta egymás után.
Cím: Furcsa halálok
Írta: KovaNovik - 2014. május 06. - 21:13:00
Nincs esetleg betéve az OPVD include? Az a felépítésébõl adódóan, ahogy átgondoltam, az okozhatna ilyet.
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 07. - 06:11:43
Nincs
Cím: Furcsa halálok
Írta: ZyZu. - 2014. május 07. - 06:28:55
[gmod]Szia! Bocsi, hogy így bepofátlankodok ide a témába. De egy dolgot nem értek a fórumozók gondolkozásában amikor ilyen problémákkal ütköznek. Szóval elsõ kérdésem miért nem írsz egy témába több olyan dolgot amit nem értesz pontosan? Mivel ez a héten több mint a 10 témád. Ezzel semmi gond sincs.. csak így ha összeírod egy témába a problémádat akkor hamarább kapsz választ is. ;)[/gmod]
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 07. - 12:12:23
Ha egyszerre jönnek a problémák akkor igen.
Azért csinálom így (legalábbis én), mert ha szerkesztem az eredeti posztot,akkor azt nem olvassák el megint azok,akik úgy hiszik,hogy már elolvasták,és így nem veszik észre a módosítást benne.És így az új problémát csak az veszi észre,aki elõször olvassa akkor az eredeti posztot,és aki segít egy problémában nekem,annak le kell írnom,hogy Ui.: nézd meg az eredeti posztot,mert van egy új problémám.
Ha meg az a kérdés,hogy miért nem halmozom fel a problémákat,aztán írom ki,akkor meg az a válaszom,hogy azért nem,mert ha várnék,hogy találjak még hibákat,akkor addig is megoldatlan a másik hiba,amit pedig sürgõsen meg kéne javítani.
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 04. - 11:01:56
Sziasztok!
Ti találkoztatok már olyannal,hogy valaki nekiugrik a falnak és egybõl meghal(de ez csak szerencse kérdése,játékos függõ)
Leesik a pizzásmotorról és egybõl meghal.Leugrik a mentõs autó tetejérõl,egy ideig lebeg,aztán meghal?
És semmilyen erre utaló dolog nincs a modomban.
Cím: Furcsa halálok
Írta: KovaNovik - 2014. május 04. - 11:28:03
Nekem volt ilyesmi. Seen, vittem valakit a bicaj kormányán, és be volt jelölve a vasazó cp. Amikor belementem, engem levett a bicajról, BOMBER anim, és freeze, a haverom meg a kormányon egybõl meghalt. Nem tudom mi okozhatta.
Ja, meg még akkor volt ilyen, amikor teszteltem a G-Erõ rendszeremet, és amikor leszálltam, ugyr nagy volt a sebességváltozás, és lement elég sok HP-m, volt, amikor meg is haltam.
Nem tudom mi okozhatja, lehet, hogy alap GTA SA(MP) bug. Amúgy, ha nekimegy a \"falnak\" és az a fal nem egyenes, hanem hegyoldal, lehet, hogy pont hibás modellbe megy bele, ott pedig zuham egyet, és azért, az elõfordul, sajnos.
Cím: Furcsa halálok
Írta: skyLine - 2014. május 06. - 00:28:29
Valószínûleg GTA bug lehet. Tapasztaltam már én is ilyet.
Ugye a játékos nem esik le a kocsi tetejérõl, hanem megtartja egy \'rendszer\', na ez a \'rendszer\' úgy érzékeli, hogy a játékos magasabban van mint a talaj és ha odaesel akkor meghalhatsz.
Fõleg teleportálásnál szokott ez lenni.
Magasból ráteleportálsz egy kocsi tetejére (amiben ül valaki) a karaktered zuhan lefelé (egy helyben) , majd egyszer ráesik a kocsi tetejére és azt hiszed, hogy minden ok, de ha leszaladsz róla akkor placcs. Hívhatod a haverokat palacsintázni. :D
Cím: Furcsa halálok
Írta: KovaNovik - 2014. május 06. - 04:02:21
Azesetben teleportálás, ilyesmi után rakj be egy TogglePlayerControllable(playerid, 1);-et, vagy esetleg teleportáld utána a teleportálás (akkor már saját is egyben) pozíciójára, hogy az legyen neki a talaj, mielõtt leesik, vagy mi.
Olyan furcsa bugokat találni néha, ami gyakran abból adódik, ami a singlet széppé teszi.
Cím: Furcsa halálok
Írta: Sentor - 2014. május 06. - 08:25:12
Én csak Single-be találkoztam azzal, hogy mászok fel a dobozokon, aztán Reccs és halál :)
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 06. - 15:39:46
Nem teleportálás.Felugrott a gyerek a mentõautó tetejére,onnan le,a levegõben megállt egy kicsit,majd leesett és meghalt.És ezt többször is lejátszotta egymás után.
Cím: Furcsa halálok
Írta: KovaNovik - 2014. május 06. - 21:13:00
Nincs esetleg betéve az OPVD include? Az a felépítésébõl adódóan, ahogy átgondoltam, az okozhatna ilyet.
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 07. - 06:11:43
Nincs
Cím: Furcsa halálok
Írta: ZyZu. - 2014. május 07. - 06:28:55
[gmod]Szia! Bocsi, hogy így bepofátlankodok ide a témába. De egy dolgot nem értek a fórumozók gondolkozásában amikor ilyen problémákkal ütköznek. Szóval elsõ kérdésem miért nem írsz egy témába több olyan dolgot amit nem értesz pontosan? Mivel ez a héten több mint a 10 témád. Ezzel semmi gond sincs.. csak így ha összeírod egy témába a problémádat akkor hamarább kapsz választ is. ;)[/gmod]
Cím: Furcsa halálok
Írta: tudvari - 2014. május 07. - 12:12:23
Ha egyszerre jönnek a problémák akkor igen.
Azért csinálom így (legalábbis én), mert ha szerkesztem az eredeti posztot,akkor azt nem olvassák el megint azok,akik úgy hiszik,hogy már elolvasták,és így nem veszik észre a módosítást benne.És így az új problémát csak az veszi észre,aki elõször olvassa akkor az eredeti posztot,és aki segít egy problémában nekem,annak le kell írnom,hogy Ui.: nézd meg az eredeti posztot,mert van egy új problémám.
Ha meg az a kérdés,hogy miért nem halmozom fel a problémákat,aztán írom ki,akkor meg az a válaszom,hogy azért nem,mert ha várnék,hogy találjak még hibákat,akkor addig is megoldatlan a másik hiba,amit pedig sürgõsen meg kéne javítani.