#include a_samp#include zcmdnew bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;CMD:lerak(playerid, params[]){if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;szogesdrot = true;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);DestroyObject(drot);drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");return 1;}CMD:felszed(playerid, params[]){szogesdrot = false;DestroyObject(drot);SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);new panels, doors, lights, tires;GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");return 1;}
#include a_samp#include zcmdnew bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;CMD:lerak(playerid, params[]){ if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\"); return 1;}CMD:felszed(playerid, params[]){ szogesdrot = false; DestroyObject(drot); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\"); return 1;}public OnGameModeInit(){SetGameModeText(\"MODOM\"); return 1;}main {}public OnGameModeExit(){return 1;}
#include a_samp #include zcmd new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas; CMD:lerak(playerid, params[]) { if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\"); return 1; } CMD:felszed(playerid, params[]) { szogesdrot = false; DestroyObject(drot); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\"); return 1; } public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"MODOM\"); return 1; } main {}; public OnGameModeExit() { return 1; }
#include a_samp#include zcmdnew bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;CMD:lerak(playerid, params[]){ if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\"); return 1;}CMD:felszed(playerid, params[]){ szogesdrot = false; DestroyObject(drot); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\"); return 1;}public OnGameModeInit(){SetGameModeText(\"MODOM\"); return 1;}prublic OnGameModeExit(){return 1;}
#include a_samp#include zcmdnew bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;CMD:lerak(playerid, params[]){ if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\"); return 1;}CMD:felszed(playerid, params[]){ szogesdrot = false; DestroyObject(drot); SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\"); return 1;}public OnGameModeInit(){SetGameModeText(\"MODOM\"); return 1;}prublic OnGameModeExit(){return 1;}main(){ print(\"Elvileg így jó lesz.\");}