-
Sziasztok az lenne a kérdésem ,hogy Fs-bõl hogy lehetne Gm-ot csinálni?
Itt egy példa:
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
A válaszokat elõre is köszönöm.
-
[gmod]Legközelebb használd a kód BB kódot.[/gmod]
-
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
main {}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
Gondolom erre gondoltál.
-
van 1 error
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Játékok\\Dark Videói\\szerver\\gamemodes\\szogesdrot.pwn(41) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
-
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
main {};
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
-
ugyan az a hiba.. :(
-
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
prublic OnGameModeExit()
{
return 1;
}
-
nem ír ki errort de amikor belépek a szerveremre akkor nem jó a parancs....beírom ,hogy \"/lerak\" és nem jó
-
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
prublic OnGameModeExit()
{
return 1;
}
main()
{
print(\"Elvileg így jó lesz.\");
}