GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: DarkRobe - 2012. szeptember 13. - 16:17:52

Cím: Fs Gm
Írta: DarkRobe - 2012. szeptember 13. - 16:17:52
Sziasztok az lenne a kérdésem ,hogy Fs-bõl hogy lehetne Gm-ot csinálni?
Itt egy példa:
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}

 
A válaszokat elõre is köszönöm.
Cím: Fs Gm
Írta: Gentleman - 2012. szeptember 13. - 16:27:36
[gmod]Legközelebb használd a kód BB kódot.[/gmod]
Cím: Fs Gm
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 13. - 16:37:14

#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
        if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
        szogesdrot = true;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
        DestroyObject(drot);
        drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
        SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
        return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
        szogesdrot = false;
        DestroyObject(drot);
        SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new panels, doors, lights, tires;
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
        return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
main {}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}

 
Gondolom erre gondoltál.
Cím: Fs Gm
Írta: DarkRobe - 2012. szeptember 13. - 16:55:31
van 1 error
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Játékok\\Dark Videói\\szerver\\gamemodes\\szogesdrot.pwn(41) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Cím: Fs Gm
Írta: zeteni - 2012. szeptember 13. - 17:00:12
    #include a_samp
    #include zcmd
     
    new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
     
    CMD:lerak(playerid, params[])
    {
            if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
            szogesdrot = true;
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
            DestroyObject(drot);
            drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
            SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
            return 1;
    }
     
    CMD:felszed(playerid, params[])
    {
            szogesdrot = false;
            DestroyObject(drot);
            SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerUpdate(playerid)
    {
            new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            new panels, doors, lights, tires;
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
            if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
            return 1;
    }
     
    public OnGameModeInit()
    {
    SetGameModeText(\"MODOM\");
    return 1;
    }
     
    main {};
     
    public OnGameModeExit()
    {
    return 1;
    }
     
Cím: Fs Gm
Írta: DarkRobe - 2012. szeptember 13. - 17:03:45
ugyan az a hiba.. :(
Cím: Fs Gm
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 13. - 17:31:23

#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
        if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
        szogesdrot = true;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
        DestroyObject(drot);
        drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
        SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
        return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
        szogesdrot = false;
        DestroyObject(drot);
        SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new panels, doors, lights, tires;
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
        return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
prublic OnGameModeExit()
{
return 1;
}
Cím: Fs Gm
Írta: DarkRobe - 2012. szeptember 24. - 06:19:20
nem ír ki errort de amikor belépek a szerveremre akkor nem jó a parancs....beírom ,hogy \"/lerak\" és nem jó
Cím: Fs Gm
Írta: nyE - 2012. szeptember 24. - 15:31:41

#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
        if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
        szogesdrot = true;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
        DestroyObject(drot);
        drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
        SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
        return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
        szogesdrot = false;
        DestroyObject(drot);
        SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new panels, doors, lights, tires;
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
        return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"MODOM\");
return 1;
}
prublic OnGameModeExit()
{
return 1;
}
main()
{
    print(\"Elvileg így jó lesz.\");
}