Szerző Téma: Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?  (Megtekintve 951 alkalommal)

Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Dátum: 2011. december 20. - 23:11:47 »
0 Show voters
sziasztok!Az lenne a gondom,hogy megvan a bandám,mûködik,A kocsik banda kocsik,és így bevan írva a kocsik tuningal :
[pawn]//Az \"kocsi[1]-kocsi[2]\" NRG,így nem szerepel a tuningolt jármûvek között.
new kocsi[15];
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include AntyCheat
#pragma tabsize 0
enum pInfo
{
frakciolevel
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward SendBandaMessage(color,string[]);
 public
 OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
 if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
 {
  new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
  if(PlayerInfo[playerid][frakciolevel] == 0 )
  {
   for(new i; i < sizeof(kocsi); i++)
   {
    if(vehicleid == kocsi)

    {


     SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bandatag\");


     RemovePlayerFromVehicle(playerid);


    }


}


}


}


return 1;


}


public SendBandaMessage(color, string[])


{


for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)


{


   if(IsPlayerConnected(i))


   {


                if(PlayerInfo
[frakciolevel] > 0)

       {


         SendClientMessage(i, color, string);


      }


   }


}


return 1;


}


public OnFilterScriptInit()


{


kocsi[0] = AddStaticVehicleEx(409,2191.39990234,-1796.80004883,13.50000000,358.99487305,3,3,15);//Streach[Limó]


SetVehicleToRespawn(kocsi[0]);


kocsi[1] = AddStaticVehicleEx(522,2185.30004883,-1808.30004883,13.19999981,0.00000000,-1,3,15); //NRG-500


SetVehicleToRespawn(kocsi[1]);


kocsi[2] =AddStaticVehicleEx(522,2188.39990234,-1808.19995117,13.19999981,0.00000000,-1,3,15); //NRG-500


SetVehicleToRespawn(kocsi[2]);


kocsi[3] =AddStaticVehicleEx(482,2156.60009766,-1807.19995117,13.60000038,0.00000000,3,3,15); //Burrito


SetVehicleToRespawn(kocsi[3]);


kocsi[4] =AddStaticVehicleEx(482,2161.00000000,-1807.09960938,13.60000038,0.00000000,3,3,15); //Burrito


SetVehicleToRespawn(kocsi[4]);


kocsi[5] =AddStaticVehicleEx(415,2165.60009766,-1807.40002441,13.19999981,0.00000000,3,1,15); //Cheetah


SetVehicleToRespawn(kocsi[5]);


kocsi[6] =AddStaticVehicleEx(415,2170.60009766,-1807.80004883,13.19999981,0.00000000,3,1,15); //Cheetah


SetVehicleToRespawn(kocsi[6]);


kocsi[7] =AddStaticVehicleEx(480,2175.69995117,-1807.69995117,13.19999981,0.00000000,3,-1,15); //Comet


SetVehicleToRespawn(kocsi[7]);


kocsi[8] =AddStaticVehicleEx(480,2180.89990234,-1807.90002441,13.19999981,0.00000000,3,-1,15); //Comet


SetVehicleToRespawn(kocsi[8]);


kocsi[9] =AddStaticVehicleEx(560,2157.30004883,-1793.30004883,13.19999981,180.75000000,3,3,15); //Sultan


SetVehicleToRespawn(kocsi[9]);


kocsi[10] =AddStaticVehicleEx(560,2161.69995117,-1793.19995117,13.19999981,180.99670410,3,3,15); //Sultan


SetVehicleToRespawn(kocsi[10]);


kocsi[11] =AddStaticVehicleEx(541,2166.39990234,-1793.19995117,13.10000038,181.00000000,3,-1,15); //Bullet


SetVehicleToRespawn(kocsi[11]);


kocsi[12] =AddStaticVehicleEx(541,2170.80004883,-1793.09997559,13.10000038,180.24975586,3,-1,15); //Bullet


SetVehicleToRespawn(kocsi[12]);


kocsi[13] =AddStaticVehicleEx(562,2175.00000000,-1793.19995117,13.10000038,178.74987793,3,3,15); //Elegy


SetVehicleToRespawn(kocsi[13]);


kocsi[14] =AddStaticVehicleEx(562,2153.19995117,-1790.30004883,13.10000038,180.74755859,3,1,15); //Elegy


SetVehicleToRespawn(kocsi[14]);


return 1;


}


public OnFilterScriptExit()


{


    return 1;


}


public OnVehicleSpawn(vehicleid)


{


//-----Streich------//


if(vehicleid == kocsi[0])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


}


//-----Burrito-----//


if(vehicleid == kocsi[3] || vehicleid == kocsi[4])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


}


//-----Cheetah-----//


if(vehicleid == kocsi[5] || vehicleid == kocsi[6])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1019);//Kipufogó


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


 AddVehicleComponent(vehicleid,1007);//Szoknya


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1001);//Spoiler


}


//-----Comet-----//


if(vehicleid == kocsi[11] || vehicleid == kocsi[12])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


}


//-----Sultan-----//


if(vehicleid == kocsi[7] || vehicleid == kocsi[8])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1028);//Kipufogó


 AddVehicleComponent(vehicleid,1169);//Elsõ lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


 AddVehicleComponent(vehicleid,1141);//Hátsó lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1033);//Tetõ


 AddVehicleComponent(vehicleid,1027);//Szoknya


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1138);//Spoiler


 ChangeVehiclePaintjob(vehicleid,1);//paintjob


}


//-----Elegy-----//


if(vehicleid == kocsi[3] || vehicleid == kocsi[4])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1078);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


}


//-----Streach-----//


if(vehicleid == kocsi[0] || vehicleid == kocsi[0])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1034);//Kipufogó


 AddVehicleComponent(vehicleid,1171);//Elsõ lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


 AddVehicleComponent(vehicleid,1149);//Hátsó lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1035);//Tetõ


 AddVehicleComponent(vehicleid,1036);//Szoknya


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1147);//Spoiler


 ChangeVehiclePaintjob(vehicleid,1);//paintjob


}


}[/pawn]


És valamiért mégse akarja megjeleníteni a kocsikon a tuningot...Várom válaszotokat!


Tiszteletem!

Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 20. - 23:32:33 »
0 Show voters
Lenne egy ötletem.
OnPlayerStateChange callbackon belül afor ciklusnál, az \"i\" nevû változónak nem adtál alap értéket, így nem tud semmihez hozzáadni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 20. - 23:34:25 írta mauladam »

Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 20. - 23:38:12 »
0 Show voters
Öhh kijavítanád esetleg,vagy megmutatnád hol a hiba pontosan?:D A sort kiemelnéd?:D eléggé este van már sajna :D :/

Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 20. - 23:42:54 »
0 Show voters
Persze. Tessék:
 
Idézetet írta: Calvin date=1324419107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sziasztok!Az lenne a gondom,hogy megvan a bandám,mûködik,A kocsik banda kocsik,és így bevan írva a kocsik tuningal :
//Az \"kocsi[1]-kocsi[2]\" NRG,így nem szerepel a tuningolt jármûvek között.
new kocsi[15];
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include AntyCheat
#pragma tabsize 0
enum pInfo
{
frakciolevel
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward SendBandaMessage(color,string[]);
 public
 OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
 if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
 {
  new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
  if(PlayerInfo[playerid][frakciolevel] == 0 )
  {
   for(new i; i < sizeof(kocsi); i++)
   {
    if(vehicleid == kocsi)

    {


     SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bandatag\");


     RemovePlayerFromVehicle(playerid);


    }


}


}


}


return 1;


}


public SendBandaMessage(color, string[])


{


for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)


{


   if(IsPlayerConnected(i))


   {


                if(PlayerInfo
[frakciolevel] > 0)

       {


         SendClientMessage(i, color, string);


      }


   }


}


return 1;


}


public OnFilterScriptInit()


{


kocsi[0] = AddStaticVehicleEx(409,2191.39990234,-1796.80004883,13.50000000,358.99487305,3,3,15);//Streach[Limó]


SetVehicleToRespawn(kocsi[0]);


kocsi[1] = AddStaticVehicleEx(522,2185.30004883,-1808.30004883,13.19999981,0.00000000,-1,3,15); //NRG-500


SetVehicleToRespawn(kocsi[1]);


kocsi[2] =AddStaticVehicleEx(522,2188.39990234,-1808.19995117,13.19999981,0.00000000,-1,3,15); //NRG-500


SetVehicleToRespawn(kocsi[2]);


kocsi[3] =AddStaticVehicleEx(482,2156.60009766,-1807.19995117,13.60000038,0.00000000,3,3,15); //Burrito


SetVehicleToRespawn(kocsi[3]);


kocsi[4] =AddStaticVehicleEx(482,2161.00000000,-1807.09960938,13.60000038,0.00000000,3,3,15); //Burrito


SetVehicleToRespawn(kocsi[4]);


kocsi[5] =AddStaticVehicleEx(415,2165.60009766,-1807.40002441,13.19999981,0.00000000,3,1,15); //Cheetah


SetVehicleToRespawn(kocsi[5]);


kocsi[6] =AddStaticVehicleEx(415,2170.60009766,-1807.80004883,13.19999981,0.00000000,3,1,15); //Cheetah


SetVehicleToRespawn(kocsi[6]);


kocsi[7] =AddStaticVehicleEx(480,2175.69995117,-1807.69995117,13.19999981,0.00000000,3,-1,15); //Comet


SetVehicleToRespawn(kocsi[7]);


kocsi[8] =AddStaticVehicleEx(480,2180.89990234,-1807.90002441,13.19999981,0.00000000,3,-1,15); //Comet


SetVehicleToRespawn(kocsi[8]);


kocsi[9] =AddStaticVehicleEx(560,2157.30004883,-1793.30004883,13.19999981,180.75000000,3,3,15); //Sultan


SetVehicleToRespawn(kocsi[9]);


kocsi[10] =AddStaticVehicleEx(560,2161.69995117,-1793.19995117,13.19999981,180.99670410,3,3,15); //Sultan


SetVehicleToRespawn(kocsi[10]);


kocsi[11] =AddStaticVehicleEx(541,2166.39990234,-1793.19995117,13.10000038,181.00000000,3,-1,15); //Bullet


SetVehicleToRespawn(kocsi[11]);


kocsi[12] =AddStaticVehicleEx(541,2170.80004883,-1793.09997559,13.10000038,180.24975586,3,-1,15); //Bullet


SetVehicleToRespawn(kocsi[12]);


kocsi[13] =AddStaticVehicleEx(562,2175.00000000,-1793.19995117,13.10000038,178.74987793,3,3,15); //Elegy


SetVehicleToRespawn(kocsi[13]);


kocsi[14] =AddStaticVehicleEx(562,2153.19995117,-1790.30004883,13.10000038,180.74755859,3,1,15); //Elegy


SetVehicleToRespawn(kocsi[14]);


return 1;


}


public OnFilterScriptExit()


{


    return 1;


}


public OnVehicleSpawn(vehicleid)


{


//-----Streich------//


if(vehicleid == kocsi[0])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


}


//-----Burrito-----//


if(vehicleid == kocsi[3] || vehicleid == kocsi[4])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


}


//-----Cheetah-----//


if(vehicleid == kocsi[5] || vehicleid == kocsi[6])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1019);//Kipufogó


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


 AddVehicleComponent(vehicleid,1007);//Szoknya


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1001);//Spoiler


}


//-----Comet-----//


if(vehicleid == kocsi[11] || vehicleid == kocsi[12])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


}


//-----Sultan-----//


if(vehicleid == kocsi[7] || vehicleid == kocsi[8])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1028);//Kipufogó


 AddVehicleComponent(vehicleid,1169);//Elsõ lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


 AddVehicleComponent(vehicleid,1141);//Hátsó lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1033);//Tetõ


 AddVehicleComponent(vehicleid,1027);//Szoknya


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1138);//Spoiler


 ChangeVehiclePaintjob(vehicleid,1);//paintjob


}


//-----Elegy-----//


if(vehicleid == kocsi[3] || vehicleid == kocsi[4])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1078);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


}


//-----Streach-----//


if(vehicleid == kocsi[0] || vehicleid == kocsi[0])


{


 AddVehicleComponent(vehicleid,1034);//Kipufogó


 AddVehicleComponent(vehicleid,1171);//Elsõ lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1010);//Nitró


 AddVehicleComponent(vehicleid,1149);//Hátsó lökhárító


 AddVehicleComponent(vehicleid,1035);//Tetõ


 AddVehicleComponent(vehicleid,1036);//Szoknya


 AddVehicleComponent(vehicleid,1080);//Kerék


 AddVehicleComponent(vehicleid,1147);//Spoiler


 ChangeVehiclePaintjob(vehicleid,1);//paintjob


}


}


És valamiért mégse akarja megjeleníteni a kocsikon a tuningot...Várom válaszotokat!


Tiszteletem!




Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 20. - 23:45:23 »
0 Show voters
Áhhh kezdem kapizsgálni :D Viszont oda nem kell érték....HA jobban megnézed az alatta lévõ sort...

Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 20. - 23:47:29 »
0 Show voters
Így gondoltam:
 
 for(new i = 0; i < sizeof(kocsi); i++)

Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 20. - 23:48:14 »
0 Show voters
Öhhh rájöttem,azért köszi :D

Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 20. - 23:49:26 »
0 Show voters
Nincsmit. :)

Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 20. - 23:56:11 »
0 Show voters
Nos ez mégse  jó  :@ Szerintem más lesz az érték.Megpróbálom -1-el.Azért várom az ötleteket. :mistrust:

Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #9 Dátum: 2011. december 20. - 23:58:16 »
0 Show voters
Ha a kód többi része jó, akkor 0-val kell kezdeni, mivel minden tömb legelsõ eleme a 0.
Error nincs?

Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #10 Dátum: 2011. december 20. - 23:59:38 »
0 Show voters
Viszont mégse jeleníti meg a tuningokat a jármûveken...Szóval... Passz.:S....

Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #11 Dátum: 2011. december 21. - 00:05:57 »
0 Show voters
Most utána néztem.(Én nem raktam még le tuning kocsikat, de elvileg AddStaticVehicleEx helyett CreateVehicle kell.)
Na de én most megyek. Ha még mindíg marad a hiba, holnap leszek.(Ha nem marad jöhet a + :))

Calvin

  • Vendég
Frakcióba tuning kocsi...Miért nem rakja be?
« Válasz #12 Dátum: 2011. december 21. - 00:16:39 »
0 Show voters
Nem jó :/ :(

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal