Szerző Téma: frakció kocsik ellenõrzése  (Megtekintve 864 alkalommal)

frakció kocsik ellenõrzése
« Dátum: 2014. március 24. - 11:35:43 »
0 Show voters
Sziasztok!!
Hogy szoktátok ellenõrizni a frakció autókat lekérdezitek a modelidet vagy kocsi kap egy frakcióid tömböt amibe tároljuk a frakció ideket??
orfk 1 id
nav 2 id
st..
És mikor célszerû enterveichle alá ??
elõre is köszönöm:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 24. - 14:48:33 írta kriszrap »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 24. - 11:42:54 »
+1 Show voters
hát ha van saját jármû rendszer akkor abban érdemes tárolni...
ha statikus jármûveid vannak akkor statikusan kezeled...mondjuk a 13-as, 45-ös, 75-ös, 63-as jármû a maffiáé...
tárolhatod külön tömbben is...
hogyan kezeled a jármûveket?
- teljes jármû rendszer
- dinamikusan néhányat
- statikus (vagy sehogy)
- vegyes
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #2 Dátum: 2014. március 24. - 13:43:01 »
+1 Show voters
Mod tetejére:
 
enum eJarmAdat
{
bool:MotorElinditva
Frakcio = -1,
MinRang = -1,
}
new JarmuAdat[MAX_VEHICLES][eJarmuAdat];

 
OnGameModeInit fölé:
 
forward InditMotor(playerid);
public InditMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
forward LeallitMotor(playerid);
public LeallitMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);

 
OnGameModeInit alá:
 
ManualVehicleEngineAndLights();

 
A /motor parancsnál megnézed, helyes frakcióban van-e, legalább megvan-e a kellõ rangja, és csak akkor indítsa el a motort. Illetve, ha a jármûvének a motorja el van indítva, akkor leállítsa, ha nincs, akkor indítsa el.
Ez a rendszer dinamikus, onnan töltöd bele a Frakciókocsikan, ahonnan jólesik.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 24. - 13:59:35 írta KovaNovik »

frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 24. - 14:48:00 »
0 Show voters
akkor maradok az ides ellenõrzésnél:D
azért köszönöm
megy a plusz

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 24. - 15:47:51 »
0 Show voters
[mod]Mivel kitetted a [MEGOLDVA] prefixet, gondolom meg van oldva a téma. Zárok![/mod]

frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #5 Dátum: 2014. március 24. - 11:35:43 »
0 Show voters
Sziasztok!!
Hogy szoktátok ellenõrizni a frakció autókat lekérdezitek a modelidet vagy kocsi kap egy frakcióid tömböt amibe tároljuk a frakció ideket??
orfk 1 id
nav 2 id
st..
És mikor célszerû enterveichle alá ??
elõre is köszönöm:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 24. - 14:48:33 írta kriszrap »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #6 Dátum: 2014. március 24. - 11:42:54 »
0 Show voters
hát ha van saját jármû rendszer akkor abban érdemes tárolni...
ha statikus jármûveid vannak akkor statikusan kezeled...mondjuk a 13-as, 45-ös, 75-ös, 63-as jármû a maffiáé...
tárolhatod külön tömbben is...
hogyan kezeled a jármûveket?
- teljes jármû rendszer
- dinamikusan néhányat
- statikus (vagy sehogy)
- vegyes
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 24. - 13:43:01 »
0 Show voters
Mod tetejére:
 
enum eJarmAdat
{
bool:MotorElinditva
Frakcio = -1,
MinRang = -1,
}
new JarmuAdat[MAX_VEHICLES][eJarmuAdat];

 
OnGameModeInit fölé:
 
forward InditMotor(playerid);
public InditMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
forward LeallitMotor(playerid);
public LeallitMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);

 
OnGameModeInit alá:
 
ManualVehicleEngineAndLights();

 
A /motor parancsnál megnézed, helyes frakcióban van-e, legalább megvan-e a kellõ rangja, és csak akkor indítsa el a motort. Illetve, ha a jármûvének a motorja el van indítva, akkor leállítsa, ha nincs, akkor indítsa el.
Ez a rendszer dinamikus, onnan töltöd bele a Frakciókocsikan, ahonnan jólesik.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 24. - 13:59:35 írta KovaNovik »

frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 24. - 14:48:00 »
0 Show voters
akkor maradok az ides ellenõrzésnél:D
azért köszönöm
megy a plusz

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
frakció kocsik ellenõrzése
« Válasz #9 Dátum: 2014. március 24. - 15:47:51 »
0 Show voters
[mod]Mivel kitetted a [MEGOLDVA] prefixet, gondolom meg van oldva a téma. Zárok![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal