GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kriszrap - 2014. március 24. - 11:35:43

Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: kriszrap - 2014. március 24. - 11:35:43
Sziasztok!!
Hogy szoktátok ellenõrizni a frakció autókat lekérdezitek a modelidet vagy kocsi kap egy frakcióid tömböt amibe tároljuk a frakció ideket??
orfk 1 id
nav 2 id
st..
És mikor célszerû enterveichle alá ??
elõre is köszönöm:)
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: Kovacs_Richard - 2014. március 24. - 11:42:54
hát ha van saját jármû rendszer akkor abban érdemes tárolni...
ha statikus jármûveid vannak akkor statikusan kezeled...mondjuk a 13-as, 45-ös, 75-ös, 63-as jármû a maffiáé...
tárolhatod külön tömbben is...
hogyan kezeled a jármûveket?
- teljes jármû rendszer
- dinamikusan néhányat
- statikus (vagy sehogy)
- vegyes
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: KovaNovik - 2014. március 24. - 13:43:01
Mod tetejére:
 
enum eJarmAdat
{
bool:MotorElinditva
Frakcio = -1,
MinRang = -1,
}
new JarmuAdat[MAX_VEHICLES][eJarmuAdat];

 
OnGameModeInit fölé:
 
forward InditMotor(playerid);
public InditMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
forward LeallitMotor(playerid);
public LeallitMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);

 
OnGameModeInit alá:
 
ManualVehicleEngineAndLights();

 
A /motor parancsnál megnézed, helyes frakcióban van-e, legalább megvan-e a kellõ rangja, és csak akkor indítsa el a motort. Illetve, ha a jármûvének a motorja el van indítva, akkor leállítsa, ha nincs, akkor indítsa el.
Ez a rendszer dinamikus, onnan töltöd bele a Frakciókocsikan, ahonnan jólesik.
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: kriszrap - 2014. március 24. - 14:48:00
akkor maradok az ides ellenõrzésnél:D
azért köszönöm
megy a plusz
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: Dfoglalo - 2014. március 24. - 15:47:51
[mod]Mivel kitetted a [MEGOLDVA] prefixet, gondolom meg van oldva a téma. Zárok![/mod]
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: kriszrap - 2014. március 24. - 11:35:43
Sziasztok!!
Hogy szoktátok ellenõrizni a frakció autókat lekérdezitek a modelidet vagy kocsi kap egy frakcióid tömböt amibe tároljuk a frakció ideket??
orfk 1 id
nav 2 id
st..
És mikor célszerû enterveichle alá ??
elõre is köszönöm:)
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: Kovacs_Richard - 2014. március 24. - 11:42:54
hát ha van saját jármû rendszer akkor abban érdemes tárolni...
ha statikus jármûveid vannak akkor statikusan kezeled...mondjuk a 13-as, 45-ös, 75-ös, 63-as jármû a maffiáé...
tárolhatod külön tömbben is...
hogyan kezeled a jármûveket?
- teljes jármû rendszer
- dinamikusan néhányat
- statikus (vagy sehogy)
- vegyes
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: KovaNovik - 2014. március 24. - 13:43:01
Mod tetejére:
 
enum eJarmAdat
{
bool:MotorElinditva
Frakcio = -1,
MinRang = -1,
}
new JarmuAdat[MAX_VEHICLES][eJarmuAdat];

 
OnGameModeInit fölé:
 
forward InditMotor(playerid);
public InditMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
forward LeallitMotor(playerid);
public LeallitMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);

 
OnGameModeInit alá:
 
ManualVehicleEngineAndLights();

 
A /motor parancsnál megnézed, helyes frakcióban van-e, legalább megvan-e a kellõ rangja, és csak akkor indítsa el a motort. Illetve, ha a jármûvének a motorja el van indítva, akkor leállítsa, ha nincs, akkor indítsa el.
Ez a rendszer dinamikus, onnan töltöd bele a Frakciókocsikan, ahonnan jólesik.
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: kriszrap - 2014. március 24. - 14:48:00
akkor maradok az ides ellenõrzésnél:D
azért köszönöm
megy a plusz
Cím: frakció kocsik ellenõrzése
Írta: Dfoglalo - 2014. március 24. - 15:47:51
[mod]Mivel kitetted a [MEGOLDVA] prefixet, gondolom meg van oldva a téma. Zárok![/mod]