GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Extasy449 - 2012. szeptember 12. - 21:14:57

Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 12. - 21:14:57
Üdv!
gTeam-en kívül még hogy lehet csinálni organizációkat? Mert én már kerestem, de csak ezt találtam.
Cím: Frakció
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 13. - 12:45:53
Persze.Ez csak egy változó, csak nagyon elterjedt a gTeam.
Amit te kitalálsz azt használhatod.Simán csak annyit kell csinálj hogy:
 

new myTeam[MAX_PLAYERS];
#define POLICE 1

 
OnPlayerConnect
 

myTeam[playerid] = POLICE; //vagy simán számokkal.
Cím: Frakció
Írta: Gabor.. - 2012. szeptember 13. - 12:47:13
PVar-al is lehet. Amúgy a gTeam, az csak egy változó név, nem egy függvény, lehetne yTeam, avagy kisjanos is.
 
SetPVarInt( playerid, \"Cop\", 1 );
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 13. - 16:31:53
Még egy kérdés:
 
new Team[playerid];

 
és a
 
static Team[playerid];

 
között mi a különbség?
Cím: Frakció
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 13. - 16:40:52
A static -nál korlátozódik a fálj, a new -nél pedig nem.
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 13. - 17:00:34
Köszönöm! Még 2 kérdés, ha van még rám idõd vagy akárki másnak :)
1. A See módját nézegetve, észrevettem hogy nem nagyon használ ilyet a frakció készítéshez.. Akkorm ivel csinálja?
2. Nem-e tudja valaki, hogy léptethetem át a karakterválasztót, tehát hogy bejelenetkeztem(login scriptel) és utána egybõl spawnoljon?
Cím: Frakció
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 13. - 18:45:01
2. kérdéssel kezdem.
OnPlayerConnect alá:
 

SpawnPlayer(playerid);

 
Csinálhatja PVar al:
 

SetPVarInt(playerid, \"Team\", 1);

 
vagy enumerációval:
 

enum Munkak {
         Rendor,
         Taxis,
         Testor
}
new pTeam[MAX_PLAYERS][Munkak];
Késõbb:
pTeam[playerid][Rendor] = 1;
pTeam[playerid][Taxis] = 0;
pTeam[playerid][Testor] = 0;

 
Ezeken kívûl lehet hogy lehet mást is, csak most nem jut eszembe.
Cím: Frakció
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 13. - 20:41:53
Mindegy mivel készití elõ úgyan úgy mükõdik..  ;)
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 14. - 13:53:58
Köszönöm a válaszokat. De én szerintem mikor connectel, és ha akkor spawnoltatom le, nem fogja lespawnolni, simán nem történik semmi. Esetleg tooglepalyerspectatingal megoldható?
Cím: Frakció
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 14. - 14:41:36
vagyis mikor csatlakozik a játékos egybõl spawnolja le? ...
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 14. - 15:01:31
Nem mert van egy login/register scriptem, és azt szeretném, hogy akkor spawnoljon le ha már bejelentkezett, mert akkor tölti be a pozícióját skinét stb.
Cím: Frakció
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 14. - 15:20:18
OnPlayerSpawn alá írd be:
 
if( IsPlayerConnected(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy regisztrálva vagy bejeltkezve! Kérlek jeletkezz be!\" );
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 14. - 16:04:17
Ez hogy segít az én bajomon?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 14. - 16:06:44 )

Szerintem rosszul értelmezted a kérésem. mikor felcsatlakozik egybõl bejön a dialogablak a bejelentkezéshez, tehát nem tud semmit csinálni csak abba írni, és ha ez megtörtént ezután szeretném, hogy egybõl spawnolódjon le a játékos
Cím: Frakció
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 14. - 16:55:24
Ez attól függ hogy dialogos a regisztrációs rendszered vagy sem.
Ha dialogos akkor a gombra simán beteszed a spawn-t, ha pedig parancsra megy akkor meg ha loginolt akkor spawnolja le.
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 14. - 17:28:04
Igen dialogos, és próbáltam, ha rámegy hogy belejentkezés és bejelentkezik sikeresen akkor SpawnPlayer(playerid) de mégsem spawnolja le.. Ugyanúgy a skinválasztóba rak
Cím: Frakció
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 14. - 17:40:45
DialogRespose alá mikor már belépett a játékos oda írd ezt be:
 
SpawnPlayer(playerid);
Cím: Frakció
Írta: Extasy449 - 2012. szeptember 14. - 17:52:28
Hidd el próbáltam és nem lett jó.