Csüsz, az lenne a problémám hiába van alatta derby map csatlakozunk hárman azután az egyikünk le esik nem írja h xy kiesett a derbybõl :s , esetleg nem tudjátok h mért?
kód részlet:
if( GetPVarInt( i, \"Minigame\" ) == 1 )
{
GetPlayerPos( i, LocPos[ 0 ], LocPos[ 1 ], LocPos[ 2 ] );
if( LocPos[ 2 ] <= 5.0 )
{
SetGVarInt( \"DerbyPlayers\", GetGVarInt( \"DerbyPlayers\" ) - 1 );
SetPVarInt( i, \"Minigame\", 0 );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Derby: {ff0000}%s(%d) {1bbf1e}Kiesett a Derbybõl. Bentlévõ játékosok: {ff0000}%d.\", pName( i ), i, GetGVarInt( \"DerbyPlayers\" ) );
SendClientMessageToAll( 0x1bbf1eAA, szFormat );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~~h~~h~~r~Derby: %s ~g~Kiesett!\", pName( i ) );
GameTextForPlayer( i, szFormat, 3000, 3 );
DestroyVehicle( GetPlayerVehicleID( i ) );
SpawnPlayer( i );
}
}