public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new missiontext[200];
Erre gondoltál?
De melyik az a szám ami át alakítja?
// MissionText TextDraw setup
APlayerData[playerid][MissionText] = TextDrawCreate(380.0, 550.0, \" \"); // Setup the missiontext at the bottom of the screen
TextDrawAlignment(APlayerData[playerid][MissionText], 2); // Align the missiontext to the center
TextDrawUseBox(APlayerData[playerid][MissionText], 1); // Set the missiontext to display inside a box
TextDrawBoxColor(APlayerData[playerid][MissionText], 0x00000066); // Set the box color of the missiontext
Nem ez az véletlenül?
// MissionText TextDraw setup
APlayerData[playerid][MissionText] = TextDrawCreate(380.0, 550.0, \" \"); // Setup the missiontext at the bottom of the screen
TextDrawAlignment(APlayerData[playerid][MissionText], 2); // Align the missiontext to the center
TextDrawUseBox(APlayerData[playerid][MissionText], 1); // Set the missiontext to display inside a box
TextDrawBoxColor(APlayerData[playerid][MissionText], 0x00000066); // Set the box color of the missiontext
Nem ez az véletlenül?
De ez az.Ezt kell formázni.
Akkor nagyon meg köszönném
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 07. - 23:15:39 )
És a sebesség mérõt is kellene formázni legyél szíves ezt is meg csinálni
Speedometer_Setup(playerid)
{
// Setup the speedometer for the player
APlayerData[playerid][speedometerText] = TextDrawCreate(480.0, 395.0, \" \");
APlayerData[playerid][FuelGauge] = TextDrawCreate(475.0, 410.0, \" \");
// Enable the TextDraw for this player
TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][FuelGauge]);
// Start the speedometer timer
APlayerData[playerid][speedometerTimer] = SetTimerEx(\"Speedometer_Update\", 500, true, \"i\", playerid);
return 1;
}