GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Brown! - 2013. február 24. - 20:47:18

Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Brown! - 2013. február 24. - 20:47:18
Üdv!

Néztem egy filterszkriptet forint bar-t és az a problémám hogy jól bele tettem meg minden ki is adja de a ügye van a összeg az kék színû és az mögött lévõ fekete hátér féleség.


Kép:


\"v8ejyw.jpg\"

Kód:



/*Ft Bar By Game94 v1.0c
A Filter Scriptet Game94 készítette .
Az engedélyem nélkül senki se publikálja semilyen oldalon !
A Filter Scriptet átnevezheted , de a készítõ nevét ne írd át !!*/
#include <a_samp>
new Text:Box[MAX_PLAYERS];
new Text:Ft[MAX_PLAYERS];
new check;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n|==========================================================|\");
print(\"\\n|                        Ft Bar                            |\");
print(\"\\n|                   By Game94 betöltve                     |\");
print(\"\\n|==========================================================|\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n|==========================================================|\");
print(\"\\n|                        Ft Bar                            |\");
print(\"\\n|                  By Game94 kikapcsolva                   |\");
print(\"\\n|==========================================================|\");
KillTimer(check);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Box[playerid] = TextDrawCreate(622.000000, 79.000000, \"   \");
TextDrawBackgroundColor(Box[playerid], 255);
TextDrawFont(Box[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Box[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Box[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Box[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Box[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Box[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Box[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Box[playerid], 255);
TextDrawTextSize(Box[playerid], 483.000000, 49.000000);
Ft[playerid] = TextDrawCreate(490.000000, 77.000000, \"FT00000000\");
TextDrawBackgroundColor(Ft[playerid], 255);
TextDrawFont(Ft[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Ft[playerid], 0.539999, 2.299999);
TextDrawColor(Ft[playerid], 65535);
TextDrawSetOutline(Ft[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Ft[playerid], 1);
SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
return 1;
}
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
    new string[128];
   
if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
{
format(string, sizeof(string), \"FT0000000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100)
{
format(string, sizeof(string), \"FT000000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
{
format(string, sizeof(string), \"FT00000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"FT0000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100000)
{
format(string, sizeof(string), \"FT000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)
{
format(string, sizeof(string), \"FT00%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000000)
{
format(string, sizeof(string), \"FT0%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 999999999)
{
format(string, sizeof(string), \"FT%i\", GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
return 1;
}

 

Az a problémám hogy valahogy el lehet tüntetni azt a fekete hátért ?

Remélem érhetõ voltam!


Aki segít és mûködik az kap egy kis jutalmat(pluszt :) )
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: scripter01 - 2013. február 25. - 12:34:07
Box[playerid] = TextDrawCreate(622.000000, 79.000000, \"   \");
        TextDrawBackgroundColor(Box[playerid], 255);
        TextDrawFont(Box[playerid], 1);
        TextDrawLetterSize(Box[playerid], 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(Box[playerid], -1);
        TextDrawSetOutline(Box[playerid], 0);
        TextDrawSetProportional(Box[playerid], 1);
        TextDrawSetShadow(Box[playerid], 1);
        TextDrawUseBox(Box[playerid], 1);
        TextDrawBoxColor(Box[playerid], 255);
        TextDrawTextSize(Box[playerid], 483.000000, 49.000000);

 
Azt hiszem hogy ez lesz az a fekete kis valami :)
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Brown! - 2013. február 25. - 12:58:22
Oksa megnézem hátha jó :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 25. - 13:10:09 )

Jó lett köszi, csak az a baj ott van a régi pénz azt nem tudjátok hogy lehet kivenni onnan ? aki segítene megy 10+(naponta 1)
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: scripter01 - 2013. február 25. - 13:22:33
Ha jól tudom akkor az alap pénzt nem lehet birizgálni!
Azért volt ott az a fekete valami :) !
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Cappsy - 2013. február 25. - 14:19:59
megcsinálom neked csak legyek otthon
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Iceaac - 2013. február 25. - 14:59:00
Alap HUD-ot nem lehet eltávolítani és ilyen funkció nem is lesz.
 
Kalcor once said, that if the HUD, including radar, could be hidden, server owners would start making completely different game from GTA:SA, so I guess this might be the reason and I understand it.[/quote]
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Cappsy - 2013. február 25. - 15:00:11
Nem de ha csinálok neki egy textdrawot ami olyan mint a money akkor eltakarja neki a háttérben lévõt...És tudja a színét is cserélni
Re:
 
    /*Ft Bar By Game94 v1.0c
    A Filter Scriptet Game94 készítette .
    Az engedélyem nélkül senki se publikálja semilyen oldalon !
    A Filter Scriptet átnevezheted , de a készítõ nevét ne írd át !!*/
    #include <a_samp>
    new Text:Ft[MAX_PLAYERS];
    new check;
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            print(\"\\n|                        Ft Bar                            |\");
            print(\"\\n|                   By Game94 betöltve                     |\");
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            print(\"\\n|                        Ft Bar                            |\");
            print(\"\\n|                  By Game94 kikapcsolva                   |\");
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            KillTimer(check);
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
           
            Ft[playerid] = TextDrawCreate(511.500000, 78.000000, \"00000000\");
            TextDrawBackgroundColor(Ft[playerid], 1);
            TextDrawFont(Ft[playerid], 3);
            TextDrawSetProportional(Ft[playerid], 1);
   TextDrawLetterSize(Ft[playerid], 0.577999, 2.000000);
            TextDrawSetOutline(Ft[playerid], 1);
            TextDrawSetShadow(Ft[playerid], 1);
            SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid);
            return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid)
    {
            TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            return 1;
    }
    forward CheckMoney(playerid);
    public CheckMoney(playerid)
    {
            new string[128];
            if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"0000000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(10 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"000000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(100 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"00000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(1000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"0000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(10000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(100000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"00%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(1000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"0%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            if(10000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 999999999)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            }
            return 1;
    }

 
Ha kell a dollárjelet kiszedem....De így ez pont takarja...
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Brown! - 2013. február 25. - 16:55:15
Köszi cappsy megtennéd kiszeded a $ jelet és helyére beírsz FT-t? köszi szépen ha megcsinálod megy a +!

Meg annak is megy a + aki legalább megpróbálkozott segíteni!
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Cappsy - 2013. február 25. - 17:03:03
Igen 2 perc és csinálom :)
csak még befejezem ezt a scriptet
RE:
 
    /*Ft Bar By Game94 v1.0c
    A Filter Scriptet Game94 készítette .
    Az engedélyem nélkül senki se publikálja semilyen oldalon !
    A Filter Scriptet átnevezheted , de a készítõ nevét ne írd át !!*/
    #include <a_samp>
    new Text:Ft[MAX_PLAYERS];
    new Text:box;
new check;
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            print(\"\\n|                        Ft Bar                            |\");
            print(\"\\n|                   By Game94 betöltve                     |\");
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            print(\"\\n|                        Ft Bar                            |\");
            print(\"\\n|                  By Game94 kikapcsolva                   |\");
            print(\"\\n|==========================================================|\");
            KillTimer(check);
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
           
            Ft[playerid] = TextDrawCreate(511.500000, 78.000000, \"00000000\");
            TextDrawBackgroundColor(Ft[playerid], 1);
            TextDrawFont(Ft[playerid], 3);
            TextDrawSetProportional(Ft[playerid], 1);
   TextDrawLetterSize(Ft[playerid], 0.577999, 2.000000);
            TextDrawSetOutline(Ft[playerid], 1);
            TextDrawSetShadow(Ft[playerid], 1);
           
            box = TextDrawCreate(500.000000, 82.000000, \"FT\");
            TextDrawAlignment(box, 2);
            TextDrawBackgroundColor(box, 255);
            TextDrawFont(box, 3);
            TextDrawLetterSize(box, 0.500000, 1.300000);
            TextDrawColor(box, -1);
            TextDrawSetOutline(box, 0);
            TextDrawSetProportional(box, 1);
            TextDrawSetShadow(box, 1);
            TextDrawUseBox(box, 1);
            TextDrawBoxColor(box, 255);
            TextDrawTextSize(box, 108.000000, 13.000000);
            SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid);
            return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid)
    {
            TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
            TextDrawHideForPlayer(playerid, box);
            return 1;
    }
    forward CheckMoney(playerid);
    public CheckMoney(playerid)
    {
            new string[128];
            if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"0000000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(10 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"000000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(100 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"00000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(1000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"0000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(10000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"000%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(100000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"00%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(1000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000000)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"0%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            if(10000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 999999999)
            {
                    format(string, sizeof(string), \"%i\", GetPlayerMoney(playerid));
                    TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
                    TextDrawShowForPlayer(playerid, box);
            }
            return 1;
    }

 
Igyekeztem szépre csinálni  nem beszólni :) XD
Cím: Forint bar fekete hátér?
Írta: Brown! - 2013. február 25. - 17:34:50
De beszólok vaze amúgy nem azért de a fekete rész az egy kicsit pontatlan vagyis kilóg nak a vonalak de semmi baj.

Köszi mindenkinek! Témában mindenki kap +-t!


Téma megoldva / Zárom