Pedig leírtad a lényegét. (nem légyegét
)
Alapjában véve egy for ciklus, viszont nem csak egymás utáni értékeket futtat le.
Ha megadod neki a következõ számsort 2, 6, 12, 23 akkor 4 szer fut le és ezeket az értékeket adja a változónak, egy sima for ciklussal ezt nem tudod megvalósítani.
A játékosok illetve az npc-re azért nem kell létrehoznod mert ezek már létre lettek hozva a függvénykönyvtárban, így már csak alkalmaznod kell, másra azért kell létrehoznod mert nincs létrehozva, sajnos a készítõje nem tudja hogy te még mire szeretnéd használni így nem hozott létre több Iterator-t a Player, Bot, Character,-en kívül.
new
Iterator:Player<MAX_PLAYERS>;
new
Iterator:Bot<MAX_PLAYERS>,
Iterator:Character<MAX_PLAYERS>;
Szerintem nincs különbség a kettõ közt, mindegy melyik megoldást használod.
Tehát gyakorlatilag a lényege annyi hogy egy olyan for ciklust hozhatsz vele létre ami képes olyan ismétlõdéssel mûködni, ami nem csak meghatározott értéknöveléssel fut le (1++), hanem olyan értékekkel amiket megadsz neki.