Szerző Téma: Float-tal életadás.  (Megtekintve 489 alkalommal)

Float-tal életadás.
« Dátum: 2014. július 16. - 15:47:42 »
0 Show voters
sziasztok...
azzal a gonddal küszködöm, hogy mivel nem akarok pl 85 életre 100%-os életért pénzt elvenni, hanem csak a hiányzó 15-öt, hogy csak azért a 15%-ért vonjon le pénzt...
a jelenlegi kód ez,
 

if(pickupid == healthpickup)
{
    new string[256], Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid, health);
    if(health >= 100) return SCM(playerid, red, \"Az életed teljes, nincs szükséged töltésre.\");
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 100000) return SCM(playerid, red, \"Nincs elég pénzed az életed feltöltéséhez! ($100.000)\");
    format(string, sizeof(string), \"A te életed jelenleg: %.0f#.\\nA feltöltéssel %.0f plusz életet kapsz, az ára:$100.000.\\nBiztosan feltöltöd az életed?\", health, 100-health);
    SetPlayerPos(playerid, -2965.0872,471.3417,5.0700);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 231);
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_HEALTH, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ffffff}-==[{00ff1e}Életfeltöltés!{ffffff}]==-\", string, \"Igen!\", \"Nem\");
    return 1;
}

 
viszont amikor GivePlayerMoney(playerid, (100-health)*-1000);-el elvenném a pénzt, tag mismatch-et ír, és gondolom ez a float miatt van.
hogy tudom megoldani?
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 01. - 22:22:19 írta Dfoglalo »

Float-tal életadás.
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 16. - 18:48:09 »
0 Show voters
floatround(health)

Float-tal életadás.
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 16. - 19:03:47 »
0 Show voters
mûködik, köszi :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal