Sziasztok, épp egy járműrendszert írtam de vmiért ezt adta ki a pawno
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size: 596 bytes
Code size: 3092 bytes
Data size: 13156 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=2621356 cells (10485424 bytes)
Total requirements: 33228 bytes
Ha jól tudom optimalizálni kellene, kevesebb string tömb meg ilyesmi, viszont mióta benne van a járműrendszer azóta csinálja ezt, még ennyit írtam. Gondolkozom mi a hiba, de még nem jöttem rá, lehet hogy nagy hülyeséget írtam, én nem vettem ezt észre, tudnátok segíteni?
stock vFile(vehicleid)
{
new vFile[32];
format(vFile, sizeof(vFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawntime, owner[MAX_PLAYER_NAME])
{
new carid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[carid][Model] = modelid;
JarmuInfo[carid][XPos] = x;
JarmuInfo[carid][YPos] = y;
JarmuInfo[carid][ZPos] = z;
JarmuInfo[carid][APos] = angle;
JarmuInfo[carid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[carid][Szin2] = color2;
Jarmuinfo[carid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[carid][Tulaj] = owner;
validcar[carid] = true;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawntime);
return carid;
}
stock SaveVehicle(vehicleid, fname[32])
{
if(fexist(vFile))
{
dini_IntSet(vFile, \"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
dini_FloatSet(vFile, \"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
dini_FloatSet(vFile, \"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
dini_FloatSet(vFile